Onsdagsgazzet™ 22/10

Status
Ej öppen för fler svar.
Lite bilder

Bifogat

• RR_Onsdagsgazz22-10_001.JPG
    RR_Onsdagsgazz22-10_001.JPG
    218.2 KB · Visningar: 51
  • RR_Onsdagsgazz22-10_002.JPG
    RR_Onsdagsgazz22-10_002.JPG
    214 KB · Visningar: 40
  • RR_Onsdagsgazz22-10_003.JPG
    RR_Onsdagsgazz22-10_003.JPG
    222.1 KB · Visningar: 47
  • RR_Onsdagsgazz22-10_004.JPG
    RR_Onsdagsgazz22-10_004.JPG
    179.8 KB · Visningar: 60
  • RR_Onsdagsgazz22-10_005.JPG
    RR_Onsdagsgazz22-10_005.JPG
    218.4 KB · Visningar: 59
  • RR_Onsdagsgazz22-10_006.JPG
    RR_Onsdagsgazz22-10_006.JPG
    229.1 KB · Visningar: 57
  • RR_Onsdagsgazz22-10_007.JPG
    RR_Onsdagsgazz22-10_007.JPG
    205 KB · Visningar: 72
  • RR_Onsdagsgazz22-10_008.JPG
    RR_Onsdagsgazz22-10_008.JPG
    224.4 KB · Visningar: 73
men allvar, hur orkar folk! :S ja kommer dit, vi ses där, skriver upp mig här o där o blablabla......men är det nån som sett en skymt av personen. NOT! :näsblod :confused: :gnissla
De kanske e så att hon inte vågar visa sig för att hon kanske e rädd att du ska göra henne illa. Man vet ju aldrig...:rolleyes:

Kul att gazza.:tummenupp

Tack för ett kuligt gazz idag. Modigt folk:tummenupp
Dumma jag skulle tvunget leka i Skurup. Efter en 30min så kom jag från industribyn in och då kom där ut en reflexgubbe med sitt röda jedi-svärd:mad:
Tvärnit och 180 grader sväng mitt på vägen sen stäckte jag ut gaswiren allt vad den klara. :D Inget bläbär synes än.. stjärnorna på himmelen de lysa..Tralalalala:tungan

Men vad fan, står dom med laserpekarna klockan halv natt? Måste bli dålig timpenning på det... knappt det täcker kaffet och munkarna...

NU FÅR DET VARA NOG!!!!
TACK FÖR MIG!!! INTE ETT ORD TILL OM MIG PÅ FORUMET. JAG KOMMER FORTSÄTTA ÅKA HOJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jag skrev inte upp mig ! ja skrev om ngn viste vägen om jag EV skulle dyka upp! då ja hade beslut ångest, som du kan läsa i min blogg hade ja sedan måndagen andra planer för onsdagen!!!!!!! inga killar behöver stå i kö för mig! ja kommer leva singel och fortsätta så!!! absolut inte ute efter nå kille på denna sida!!
Och vad du tycker och tänker om mig kan du PMa mig om eller gästboka inte behöver du skriva på tråden!!

TACK FÖR MIG!!!

ska köra med 2 killar härifrån idag ska be dom ta kort på mig så alla får se!!! Kankse tom kan be dom hänga upp en löpsedel i staffanstorp och malmö :P Åååh yes

Rock on!

NU FÅR DET VARA NOG!!!!
TACK FÖR MIG!!! INTE ETT ORD TILL OM MIG PÅ FORUMET. JAG KOMMER FORTSÄTTA ÅKA HOJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jag skrev inte upp mig ! ja skrev om ngn viste vägen om jag EV skulle dyka upp! då ja hade beslut ångest, som du kan läsa i min blogg hade ja sedan måndagen andra planer för onsdagen!!!!!!! inga killar behöver stå i kö för mig! ja kommer leva singel och fortsätta så!!! absolut inte ute efter nå kille på denna sida!!
Och vad du tycker och tänker om mig kan du PMa mig om eller gästboka inte behöver du skriva på tråden!!

TACK FÖR MIG!!!

ska köra med 2 killar härifrån idag ska be dom ta kort på mig så alla får se!!! Kankse tom kan be dom hänga upp en löpsedel i staffanstorp och malmö :P Åååh yes

Rock on!

yeah right! vi ses! :tummenupp

bara en snabb undran, vad betalar du i försäkring för din hoj? du har massa bilder på dig sjlv men inte en enda på hojen, mystiskt! :D :D

D va ju fan va du ska vara bitter och hacka på alla MP (militär polis?) hahhaha låt tjejen vara, vissa dyker upp visa gör det inte, så har det alltid varit o kommer alltid vara. Kommer man inte inom tidsramen så fuck it, då skiter vi ju i dem ändå :tummenupp

Make love not war!!!!

D va ju fan va du ska vara bitter och hacka på alla MP (militär polis?) hahhaha låt tjejen vara, vissa dyker upp visa gör det inte, så har det alltid varit o kommer alltid vara. Kommer man inte inom tidsramen så fuck it, då skiter vi ju i dem ändå :tummenupp

Make love not war!!!!

äh tyst me dig! now I make war and later I make love! ;) ja får väl ställa frågor om ja vill.....:rolleyes:

alla?? vem har ja mer hackat på? :va

Last edited:

Make love not war!!!!

:tummenupp Jag håller med ...... släpp det istället eftersom det blir så syrlig stämmning på forumet annars:mad:

:tummenupp Jag håller med ...... släpp det istället eftersom det blir så syrlig stämmning på forumet annars:mad:

muahahaha......its fun!!! men jaja, ja ska försöka att hålla flabben. :näsblod :arsele :D :D

muahahaha......its fun!!! men jaja, ja ska försöka att hålla flabben. :näsblod :arsele :D :D

Hahaha. Good luck with that :D

Du e evil, som jag sa..... Har du motto?

"Im Pink and Im bad
Don´t make this Polish girl mad"

"Dont make me angry
You wouldnt like me when Im angry"

Sen förvandlas du till en muskelös rosa elefant.

Muhaha...

Aliceisabell är anonym som fan av sig det håller jag med om. Visst fiskas det efter lite uppmärksamhet och det lyckas skitbra.

Med AI måste veta att många finns med utan att ha hoj och snackar mest hela tidon om att dom ska köra osv o det irriterar. Bättre o vara tyst o dyka upp oanmäld o ställa folk istället. Det ger bättre effekt än att göra Pink lady rosenröd av lehet. Men det är ju riktigt roligt för oss andra att läsa denna cat fight....

"Down pussy Down!!" Muhahaha

Nu får du bestämma dig. Först var hon bitter, nu är det syrligt? Har du drickit Ozo rent och smakar dåligt? :pannkyss :D

Last edited:

"Im Pink and Im bad
Don´t make this Polish girl mad"

"Dont make me angry

Muhaha...

Aliceisabell är anonym som fan av sig det håller jag med om. Visst fiskas det efter lite uppmärksamhet och det lyckas skitbra.

Med AI måste veta att många finns med utan att ha hoj och snackar mest hela tidon om att dom ska köra osv o det irriterar. Bättre o vara tyst o dyka upp oanmäld o ställa folk istället. Det ger bättre effekt än att göra Pink lady rosenröd av lehet. Men det är ju riktigt roligt för oss andra att läsa denna cat fight....

Nu får du bestämma dig. Först var hon bitter, nu är det syrligt? Har du drickit Ozo rent och smakar dåligt? :pannkyss :D

CATFIGHT!?!?!

Hmm, trodde inte jag behövde förklara vad det är för någon.

Kallas så när två tjejer bråkar.. förmodar att det är för dom rivs som katter så det fått sitt namn därav. :)

HAHAHAHAHAHAHA!!!!! ja du satte precis nivån på Sporthoj!!!

Rock on din toffel ;) mohahahaha allt hört om dig :yoparty

vill ni ha brudar på forumet får ni räkna med drama! hahaha....o jag får väl ställa frågor om jag vill. jag hycklar inte, och är man ärlig så kan man svara på mina frågor.

visst jag förstår om man har andra planer och inte kan, IBLAND! men varje gång? och alla människan har pratat med? :va öhh kom igen. svider det så mycket att höra sanningen?

Du den Im Pink and Im bad ska ja använda! :D Hhahaha...tack M.

"Im Pink and Im bad
Don´t make this Polish girl mad
"

"Dont make me angry

Muhaha...

man kasnke skulle lägga en bikinibild på sig själv eller jhahahaha

vill ni ha brudar på forumet får ni räkna med drama! hahaha....o jag får väl ställa frågor om jag vill. jag hycklar inte, och är man ärlig så kan man svara på mina frågor.

visst jag förstår om man har andra planer och inte kan, IBLAND! men varje gång? och alla människan har pratat med? :va öhh kom igen. svider det så mycket att höra sanningen?

höra sanningen ?? svider ?? alla människan har pratat med ?? hmm!

Last edited:
man kasnke skulle lägga en bikinibild på sig själv eller jhahahaha

Nej snälla, förstör inte kykling som mat för mig :rolleyes:

Det du kanske ska göra är att planera in så att du inte har planer nästa onsdag? Du behöver inte köra med i gruppen, men snacka lite och kanske rivas med Money på macken en stund så lugnar allt ner sig.

PS: Hellre toffel än mansgris. :tungan

Vassego!! Men C ligger 4 tangenter till vänster om M :)

Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...