Onsdagsgazzet™ 19/8

Det ser illa ut det här, igen. Klockan är nu 1613 och jag sitter fortfarande på jobbet. Med sannolikhet kommer jag så att göra minst 40 minuter till. :(

jag kommer! min pappa ville skitgärna hänga på också med sina feta touringhoj så vi blir kanske lite sena :D haha

TACK Sajklan och Snabb/Mellan för en riktgit härlig runda, precis vad jag behövde efter en hård dag på jobbet.

TACK Sajklan och Snabb/Mellan för en riktgit härlig runda, precis vad jag behövde efter en hård dag på jobbet.

Tack själv ;) drygt bara att det var så mycket andra fordon ute, alla borde hålla sig hemma mellan 18-20 på onsdagar :tummenupp:tummenupp hehehe

Tack för idag för den långsamma gruppen!
Riktigt roliga vägar och rätt skönt att vi inte körde igenom hääckebäärgaaaa. :banana

jag kommer! min pappa ville skitgärna hänga på också med sina feta touringhoj så vi blir kanske lite sena :D haha

den var ju kanongrym, 6 cylindrar å allt! :)

Tog långsamma gruppen idag för att få ett lugnt avslut på min säsong (flytt) och trodde det skulle bli snigel deluxe men det var rätt skönt flyt i körningen! Bra vägval dessutom!

Tack för ikväll allihop och spec långsamma gruppen. Första gången jag kör med er men dock inte sista ;) riktigt imponerad av organiseringen vid körningen, och alla fina vägval....

Tack för vägvalen i mellan/långsam:tummenupp, lite dåligt tempo ibland men perfekt testkörning

Tack för en mycket trevlig kväll! Trotts att jag och en till inte körde med hela vägen till sjöbo. Vi var hungriga, så vi kom dit något senare.

sajklan

sajklan tack för rundan! skönt att äntligen få känna farten igen efter en lång tids uppehåll :) :tummenupp

Tack allihop! Mycket trevligt som vanligt! och den här gången hann jag ju tom stanna och snacka en stund på rakan för ovanlighetens skull=P

Tack för körningen igår i den långsamma gruppen :) vägarna va riktigt nice. Min pappa tyckte dock vi körde som idioter, haha. Försökte övertala honom att vi EGENTLIGEN låg i den snabbaste gruppen men det gick han inte på :6surkart

Back