sofiiiii
Rödtotten
HahaHängde han med bra? han låg näst sist va?
jaa han låg näst sist. tyckte ändå han hängde med rätt hyfsat med tanke på hojjen han har. Fick vänta in då&då men inte överdrivet mkt tycker jag!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
HahaHängde han med bra? han låg näst sist va?
Min pappa tyckte dock vi körde som idioter, haha. Försökte övertala honom att vi EGENTLIGEN låg i den snabbaste gruppen men det gick han inte på![]()
Tråkigt om din pappa tyckte att vi körde som idioter, jag hoppas verkligen att han inte kände sig pressad att köra snabbare än han var bekväm med, det är självfallet alltid ok att släppa, gruppen samlas ihop med jämna mellanrum men jag fick inte intrycket av att några större luckor i gruppen (lite glapp blir det ju alltid, speciellt när man kör om bilar och traktorer).
Konstigt nog tyckte han att tempot var ok när jag frågade i pausen, men jag kanske ser så brutal ut att han inte vågade säga något annat
Alltid svårt att välja tempo i långsam grupp, ibland gnälls det på att det går för snabbt, oftare för att det går för långsamt och ibland får man båda kritikerna samtidigt. Kanske ska trycka mer i fortsättningen på att var och en ansvarar för sitt eget tempo, vill verkligen inte att folk ska känna sig obekväma i gruppen, den om någon grupp ska vara till för alla...
/der Reiseleiter
Tråkigt om din pappa tyckte att vi körde som idioter, jag hoppas verkligen att han inte kände sig pressad att köra snabbare än han var bekväm med, det är självfallet alltid ok att släppa, gruppen samlas ihop med jämna mellanrum men jag fick inte intrycket av att några större luckor i gruppen (lite glapp blir det ju alltid, speciellt när man kör om bilar och traktorer).
Konstigt nog tyckte han att tempot var ok när jag frågade i pausen, men jag kanske ser så brutal ut att han inte vågade säga något annat
Alltid svårt att välja tempo i långsam grupp, ibland gnälls det på att det går för snabbt, oftare för att det går för långsamt och ibland får man båda kritikerna samtidigt. Kanske ska trycka mer i fortsättningen på att var och en ansvarar för sitt eget tempo, vill verkligen inte att folk ska känna sig obekväma i gruppen, den om någon grupp ska vara till för alla...
/der Reiseleiter
nää jag tog ett snack med honom innan gazzet sa jag att han inte skulle känna någon press och om jag känner min pappa rätt så skiter han fullständigt i om folk framför honom kör fortare. Men han blev väl mest lite chockad av att hans dotter körde "så fort" haha.
men han låter mig nog köra fler onsdagsgazzVerkade som att han var nöjd ändå på kvällen när han kom hem.
Jag tyckte också det var lagom tempo i den "lite mindre snabba gruppen"
Och som det verkade på Sofis pappa så tyckte han nog det var ganska roligt ändåVar nog bara lite orolig
![]()
Hade min dotter kört så snabbt så hade jag sålt henne shoj![]()
Haha! Stört bra men ruskigt elakt.
Jag är inte alls bitter för att jag var tvungen att jobba över och missa onsdagsgazzet även den här veckan.![]()
Är det ingen annan som har bilder från sjöborakan? Såg ganska många som fotade där!
vet inte om jag lagt upp länken här, men annars e här några stycken.
http://picasaweb.google.com/sofie.nilsson86/Sjoborakan?feat=directlink
Det är ju nästan så man skulle låna päronens räser och köra ett gaz snart kanske.......
Men som tur är så kommer det fler onsdagar![]()
Det är ju nästan så man skulle låna päronens räser och köra ett gaz snart kanske.......
vet inte om jag lagt upp länken här, men annars e här några stycken.
http://picasaweb.google.com/sofie.nilsson86/Sjoborakan?feat=directlink
Ja, vi får hoppas det. Vet aldrig om jag får tummen ur och säljer moppen någon gång. Därför vore det inte helt fel om nästa gazz kom ganska snart.
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |