oGGe skrev:... Sa till dem att de inte va friska i huvet men men ...![]()
Vi körde ---> vi frös!
Vill tacka er andra fyra som ställde upp, det va en trevlig runda ändå, trevligast va nog ändå pizzan o värmen sen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
oGGe skrev:... Sa till dem att de inte va friska i huvet men men ...![]()
Anarchist skrev:Woohooo, då var man hemma igen.. jag märkte inte att det var halt på vägen hem.. fast det kan det ju ha varit ändå.. som jag brukar säga; Det man inte vet tar man ingen skada av!![]()
El Garto skrev:Ni e fan i mig :kocko
Vi insåg att den kommentaren skulle komma när vi satt och fika. Givetvis tänkte vi ut ett svar: Vi körde inte utan sket i det och körde hem...dock via en liten omväg.. 
Martex skrev:du får säga till när du kikat på filmen sen, om det gick att se nåt eller ej Zenit.
Mr K skrev:Jag hoppade pga mina däck och inte pga att jag tyckte det var kallt.![]()
All heder åt er som körde!

Men nu e de faktiskt kallt jag va ute precis alltså mitt på dan men de 4 milen de blev var inte varma alls... Person nummer två som kör vilse i Genarp.... jisses...Zenit skrev:Klart man ska köra så länge de går Maverick synd du inte han fram, då hade jag sluppit leda i sann mck vilse anda...du va med mig i själen..fick ligga två efter jag glömde hur man kom ur genarpMen nu e de faktiskt kallt jag va ute precis alltså mitt på dan men de 4 milen de blev var inte varma alls...
![]()
Var är det ni kör vilse?? Kanske dax att installera en GPS på ou812:s touringlok..Maverick_ou812 skrev:Person nummer två som kör vilse i Genarp.... jisses...![]()
Välkommen i MCK Vilse!![]()
Vi är några stycken nu tror jag....

Maverick_ou812 skrev:Person nummer två som kör vilse i Genarp.... jisses...![]()
Välkommen i MCK Vilse!![]()
Vi är några stycken nu tror jag....
dock hade jag kört rakt igenom hela genarp om jag inte stanna då.. 
Maffan skrev:Var är det ni kör vilse?? Kanske dax att installera en GPS på ou812:s touringlok..![]()
Det är fan minusgrader ich IS på vägarna här i göteborg!!! Illa,, vill hem o köra...![]()
Hörru du du..... läs om läs rätt... jag var på väg från Örebro och hann inte till Matoil.

|
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026
Voge DS 800 X Rally är en n... |
|
|
|
Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik
Harley-Davidson fortsätter ... |
|
|
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?
KTM:s mellanklassraket får ... |
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich
Tysk precision möter äkta G... |
|
|
Vinn en batteriladdare från CTEK
I samarbete med CTEK har vi... |
|
|
Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Super Adventure och Teide ... |
|
Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!
Boka sommarens härligaste b... |