Onsdagsgazzet™ - 16/11

oGGe skrev:
... Sa till dem att de inte va friska i huvet men men ... :rolleyes:

Vi körde ---> vi frös! :lol

Vill tacka er andra fyra som ställde upp, det va en trevlig runda ändå, trevligast va nog ändå pizzan o värmen sen. :)

Woohooo, då var man hemma igen.. jag märkte inte att det var halt på vägen hem.. fast det kan det ju ha varit ändå.. som jag brukar säga; Det man inte vet tar man ingen skada av! :tummenupp

El Garto skrev:
Ni e fan i mig :kocko

:hihi Vi insåg att den kommentaren skulle komma när vi satt och fika. Givetvis tänkte vi ut ett svar: Vi körde inte utan sket i det och körde hem...dock via en liten omväg.. :hihi

gött och höra att det finns vikingar. Jag hoppade pga mina däck och inte pga att jag tyckte det var kallt. :tummenupp

du får säga till när du kikat på filmen sen, om det gick att se nåt eller ej Zenit.

Martex skrev:
du får säga till när du kikat på filmen sen, om det gick att se nåt eller ej Zenit.

Har tittat igenom filmen snabbt dock skakar de MYCKET och är oskärpt men jag ska nog kunna få ihop nåt litet klipp iaf..
kom på nnär jag va hemma igen att jag ju skulle filmat under fikat med så vi fick se vilka som va där..men men...blir fler och bättre filmer till våren och vi vet ju vilka vi e..
Återkommer med film när den e klar :tummenupp

Resultat av min gazz-onsdag.

Nu återstår bara 4/5 vinterprojekt.

Bifogat

• DSC00181s.jpg
    DSC00181s.jpg
    70.3 KB · Visningar: 105
Detta är rock n´roll pågar!!! :yoparty All heder åt er som körde! :Bugar
Hann tyvärr inte hem från Örebro i tid annars skulle jag joinat.

Vi ger väl inte upp än? Detta är bara ett tillfälligt bakslag, jag är säker på att växthuseffekten är här för att stanna, vi får se till att spä på den hela tiden genom att gazza så ofta vi kan. Är det inte halt så går det att köra.

Tina nu upp ordentligt och pallra er in till Malmö imorgon fredag då det ju är SH Pub på O´Learys. Där lär ni känna massor av nya hojåkare.

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=101009

:banana :fyllisar :banana :fyllisar

Klart man ska köra så länge de går Maverick synd du inte han fram, då hade jag sluppit leda i sann mck vilse anda...du va med mig i själen..fick ligga två efter jag glömde hur man kom ur genarp :va Men nu e de faktiskt kallt jag va ute precis alltså mitt på dan men de 4 milen de blev var inte varma alls... :(

Zenit skrev:
Klart man ska köra så länge de går Maverick synd du inte han fram, då hade jag sluppit leda i sann mck vilse anda...du va med mig i själen..fick ligga två efter jag glömde hur man kom ur genarp :va Men nu e de faktiskt kallt jag va ute precis alltså mitt på dan men de 4 milen de blev var inte varma alls... :(
Person nummer två som kör vilse i Genarp.... jisses... :D

Välkommen i MCK Vilse! :tummenupp

Vi är några stycken nu tror jag....

Maverick_ou812 skrev:

Var är det ni kör vilse?? Kanske dax att installera en GPS på ou812:s touringlok.. :D

Det är fan minusgrader ich IS på vägarna här i göteborg!!! Illa,, vill hem o köra... :huvet

Maverick_ou812 skrev:

Tack, kom en bit in i Genarp när jag insåg att jag inte hade en anning om hur jag skulle ta mig ut..vi tänkte vända tillbaka men visa sig att nån annan visste vart vi skulle ut, vi skulle helt enkelt höger i den korsning jag stannat :hihi dock hade jag kört rakt igenom hela genarp om jag inte stanna då.. :huvet

Maffan skrev:
Var är det ni kör vilse?? Kanske dax att installera en GPS på ou812:s touringlok.. :D

Det är fan minusgrader ich IS på vägarna här i göteborg!!! Illa,, vill hem o köra... :huvet
:7peta Hörru du du..... läs om läs rätt... jag var på väg från Örebro och hann inte till Matoil.

Jag behöver ingen GPS för att köra vilse, har installerat min KPT och den funkar skitbra! :D

Värre är det då med AleX som med GPS lyckades med konststycket att köra till Höör när han skulle till Eslöv.

Det finns även andra som lyckats leda en grupp vilse i Genarp, eller hur Fetzen... :D

Övriga bravader:

Skutte tog en hel grupp åt fel håll, på E6:an...... :kocko
Maffan drog hela gänget på fel sida om kyrkan i Långaröd när vi skulle till Hörby.
Dede hittade inte alls till Assars i Hörby utan fick ringa Mr K

Mina egna bravader är alldeles för många men jag har några favoriter:
Ett onsdagsgazz som fick stanna o tanka i Ystad. Jag skulle varit i Sjöbo så dags. :näsblod
Fick vända i Kyrkheddinge efter start på Matoil i Staffanstorp - fel väg.
Tog höger ut från en parkeringsplats där vi skulle vänster, detta efter att tydligt förklarat för alla deltagare vilket håll vi skulle köra åt. :D

Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026