Onsdagsgazzet™ - 15/6

Jag tänkte faktiskt komma ner till s-torp denna onsdag & ta en tur med er. men någon var mer sugen än mig att köra min hoj, så dom bara tog den :brinnerup

så nu e jag hojlös i stället :(

Speciellt tack till Mr K(ålrot) som inte väntade vid trevägskorningen så att halva snabbgruppen tappade bort varandra, skönt att slippa redigera film eftersom det inte är mycket lönt att filma när man leder resten av snabbruppen in i fördärvet.

Flykay fixade ny lampa till mig och det tackar man för, mums me korv & kaffe, tack MC Huset för en bra pit stop.

Lite filmat blev det iaf som vi ska kika på nu, blir det något att se på så kommer det upp på RR hemsida när jag hinner (hjulafton).

kanonshysst av mchuset och brussa på korv, fika och provkörningar. Mer sådant. tackar alla för en trevlig kväll

GSXR1100R skrev:
Speciellt tack till Mr K(ålrot) som inte väntade vid trevägskorningen så att halva snabbgruppen tappade bort varandra
Vi har långsammare grupper för er som inte hinner med. Slöfisar. Kör med Gula Faran nästa gång och sluta gnäll ...... :yoparty

Mr K skrev:
Vi har långsammare grupper för er som inte hinner med. Slöfisar. Kör med Gula Faran nästa gång och sluta gnäll ...... :yoparty

haha du behöver ju inte överdriva
kan hålla med om att det går långsam där.. men jag har ju mina anledningar:(

Mr K skrev:
Fan va du är dryg, jag hatar dig :mad:

Mr K skrev:

haha du behöver ju inte överdriva :tungan
kan hålla med om att det går långsam där..
men jag har ju mina anledningar:(

Lunkiz skrev:
Vilka hojar kunde man provköra???
MT-01, Buell, skulle tro alla andra som stod ute as well...

Rogerr på Buellen såg rätt ut :tummenupp

EDIT: ...o jag fick hångla med Mr K i Cross-Gocart-moppen (Pogue???), hade det varit 4-hjulsdrift, 100hk o lite större benutrymme så kanske..... :tummenupp

Last edited:
Ja nu har jag iaf klarat av min premiär tur på onsdagsgazzet och måste säga att det var skitkul :yoparty , fast jag körde i lite mindre snabba gruppen så gick det fort :banana .

Tror jag måste sätta upp mig på Mr K:s körarskola så jag oxå kan bli lite säkrare, för min och för andras skull :tummenupp

Så tack än en gång alla, och kul att träffa er :)

Tackar Gula faran för en bra runda på roliga vägar i tjejgruppen. :tummenupp
Och så Mc-huset för det trevliga arrangemanget :)

Får tacka för det fina vädret på vårt Specialgazz. Blev en trevlig runda och korv satt inte fel. Får tacka MC huset för det.
Hoppas på fler såna onsdagar (både med fint väder o korv)

Tackar min lilla trevliga "0.48-grupp" eller vad vi nu var. Gick ju bra att vara reiseleiter med en assisterande reiseleiter bakpå. Maffan skötte sig som vanligt perfekt som backmarker och samlade ihop truppen :tummenupp

Lite bilder kommer imorgon

hm...

Om ngn undrar så kom jag oxå hem tillsist :hihi

fick stanna en såndär huligan som körde utan bakljus oxå.
hoppas du kom hem ok. ;)

Easy_Mike skrev:
hm...

Om ngn undrar så kom jag oxå hem tillsist :hihi

fick stanna en såndär huligan som körde utan bakljus oxå.
hoppas du kom hem ok. ;)

Huligan??!!! :fatta!

Jodå, jag kom hem i en bit. Det visade sig att glödlampan hoppat ur sitt fäste. Hädanefter ska jag alltid ha med en skruvmejsel när jag är ute o kör...

Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien