Onsdagsgazzet™ - 15/6

Robz skrev:
Rogerr på Buellen såg rätt ut :tummenupp

Hehe, hade dom fått till en lika dan med den där porschemotorn i hade den nog varit oemotståndelig. Förmodligen går nog 1200'an rätt så hyfsat som den men det känns ju inte när den inte varavade alls (5,5k). Hjulbasen kändes ju helt rätt. Men vad har en RT för nytta av sånt :va

Det var i alla fall jäkligt kul att ha provat den och vem vet när man vaknar i morrn kanske man har andra tankar.

Ett stort tack till MC huset! det var jäkligt schyst att bjussa på det viset, det får vi alla försöka återgälda. :tummenupp

Rogerr skrev:
Hehe, hade dom fått till en lika dan med den där porschemotorn i hade den nog varit oemotståndelig. Förmodligen går nog 1200'an rätt så hyfsat som den men det känns ju inte när den inte varavade alls (5,5k). Hjulbasen kändes ju helt rätt. Men vad har en RT för nytta av sånt :va

Det var i alla fall jäkligt kul att ha provat den och vem vet när man vaknar i morrn kanske man har andra tankar.

Ett stort tack till MC huset! det var jäkligt schyst att bjussa på det viset, det får vi alla försöka återgälda. :tummenupp
Buellen såg helrätt ut, du kan ha den som Minimoto.

Mye trevligt var det!!

Och tack till Dede som är lysande som reiselaiter. Maffan skötte sig också exemplariskt :tummenupp

Jaha, här sitter vi och skryter över DeDe och Maffan... då får jag väl ta min sak i egna händer...

Rogerr sköte sig även han exemplariskt, och man får väl hoppas at jag inte var helt körd heller? Inte lätt att synas längst bak i en så stor grupp! Kan ju även bli lite problematiskt med tempot när man kör så många... längst bak hann det bli semesterkörning genom kurvorna för min del, men vem kan klaga? Med det vädert vi alla fick ta del av igår så var det en fröjd att bara få vara ute och rulla! Tack alla, tack mc-huset för att man fick lite återbäring för pengarna man skänkt er genom tiderna! ;D

Peace Out!

Mr K skrev:
Vi har långsammare grupper för er som inte hinner med. Slöfisar. Kör med Gula Faran nästa gång och sluta gnäll ...... :yoparty

Han fick en tur efter pit-stopet på MC huset :hihi

nog fasen kom han efter.... skyllde t om på bensinstopp... :D :lol

Tack till Mchuset!!!!! trevligt :tummenupp

yoohan skrev:
Jaha, här sitter vi och skryter över DeDe och Maffan... då får jag väl ta min sak i egna händer...
Peace Out!

Jo då det fixa vi jättebra :tummenupp många stop blev det men det kändes som säkrare än att häften skulle vara ute och vimsa runt som gamle och hans gäng. :7peta

:D

xyx skrev:
Happ. Inget gazz för mig idag. :tråkad

Nytt bakdäck på ingående, men hinner inte styra upp idag, nuvarande vågar jag inte köra på:
fd7773.jpeg

:död

Fy fan va coolt kan du komma o plåta mitt bakdäck :banana

Passa på o känn hur mycke material du har kvar när du bytt däcket, så ser du nog till att byta i tid i fortsättningen.

Gula faran skrev:
Han fick en tur efter pit-stopet på MC huset :hihi

Tack till Mchuset!!!!! trevligt :tummenupp

:hihi han skulle ju filma när gumman gazzar......
(Psssst! det var jag som fick soppatorsk, men säg inte det för nån! :tungan )

Tack till MC-huset för god körv och visning!

Tackar Dede med assistent för utmärkt reiseleitande och övriga i "0.48 gruppen" och mc-huset för en trevlig kväll. :)

Rogerr skrev:
Jo då det fixa vi jättebra :tummenupp många stop blev det men det kändes som säkrare än att häften skulle vara ute och vimsa runt som gamle och hans gäng. :7peta

:D

:confused: vimsa :confused: Vi samlade upp några vilsna ensamma förare som inte skulle till MC-Huset + att vi tog en extra sväng för det var så fint att titta på blommorna :hihi :hihi

Gula faran skrev:
Muhahahahahahah..

Ja ingen tackar mig så jag får göra det själv.
Tack Mr K för att du körde så jävla bra, fort, snyggt och sexigt. Hoppas jag blir lika bra som dig en dag. Du är BÄST!!!

Mr K skrev:
Muhahahahahahah..

Ja ingen tackar mig så jag får göra det själv.
Tack Mr K för att du körde så jävla bra, fort, snyggt och sexigt. Hoppas jag blir lika bra som dig en dag. Du är BÄST!!!
Tack för att du är så himla fin och gullig, nu slipper jag klippa film :pannkyss

Last edited by a moderator:
Lite bilder från matoil samt en på en pausande grupp 0,48:or

Bifogat

• IMG_1169 (Medium).jpg
    IMG_1169 (Medium).jpg
    89.1 KB · Visningar: 76
  • IMG_1170 (Medium).jpg
    IMG_1170 (Medium).jpg
    94 KB · Visningar: 78
  • IMG_1172 (Medium).jpg
    IMG_1172 (Medium).jpg
    67.3 KB · Visningar: 79
  • IMG_1174 (Medium).jpg
    IMG_1174 (Medium).jpg
    91.1 KB · Visningar: 79
  • IMG_1176 (Medium).jpg
    IMG_1176 (Medium).jpg
    112.2 KB · Visningar: 85
Dede skrev:
Lite bilder från matoil samt en på en pausande grupp 0,48:or

Ja man får tacka Dede för en fin runda om man bortser från en grussprättande Cheva och en näradöden-upplevelse med mötande hojar. :)

Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien