Onsdagsgazzet™ 15/4

Mr K

I win, you loose!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR750-07 & GSXR600-07
Samling på Statoil i Staffanstorp 17.30
Avfärd 18.00
unclesam.gif

Läs gärna detta om du är ny på gazzet

Vid regn så trimmar vi.

Ni som kan vara raijslaiters kan skriva nedan. (Copy/paste).

Raijslaiters:

1.
2.
3.
4.
5.

Kommer om jag har nytt däck vilket är tvivelaktigt men isf kan jag ta en grup om det behövs

Kommer om jag har nytt däck vilket är tvivelaktigt men isf kan jag ta en grup om det behövs

Du kan ta mitt gamla--Mycket kvar att köra på,bara jag som fick tag på ett annat..180/55-17 Dunlop 208RR
Passar det?ta dig till blentarp så kränger vi på det snabbt..Du kan ju BÖÖÖRNNNAAAA om inte annat..

Du kan ta mitt gamla--Mycket kvar att köra på,bara jag som fick tag på ett annat..180/55-17 Dunlop 208RR
Passar det?ta dig till blentarp så kränger vi på det snabbt..Du kan ju BÖÖÖRNNNAAAA om inte annat..

sugen som fan jag leta däck som fan nu skulle ut en runda idag men ser mörkt ut

Jag följer med på rundan idag, denna gång utan ryggsäck men fortfarande långsamma gruppen :)

Jag tror jag dyker upp också. Och i så fall får det nog bli långsamma gruppen till att börja med. Ni kör 1h-1,5h?

Det brukar ta 1.15 till slutdestination sedan fikar man där så länge man vill:tummenupp

Har du koll på om rakans café har öppet??Vi kommer iallafall ändå..som vanligt...Får väl se vilken grupp man hamnar i denna gången..Funka ju fint även i snabba gruppen förra gången..även om det då kanske inte gick jättefort..:tummenupp

Har du koll på om rakans café har öppet??Vi kommer iallafall ändå..som vanligt...Får väl se vilken grupp man hamnar i denna gången..Funka ju fint även i snabba gruppen förra gången..även om det då kanske inte gick jättefort..:tummenupp

Det var ju öppet i onsdags, så varför inte denna onsdag?

Wondersensation! Rebex är mammaledig pga att Zamona kommit hem från Irland så count me in ;) OBS! Detta är verkligen ett one-hit-wonder, lär bli enda onsdagen jag kan vara med denna säsongen...

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8