Onsdagsgazzet™ 15/4

tack för en trevlig rund o fick ett litet rejs me nån okänd ja kom ifatt på vägen hem på väg 11

Tack för en bra runda!

Tack själv!! Blev inte riktigt den vägen jag hade tänkt mig hem, men det gick ju bra ändå :hihi Om inte annat som kom man kvickt hem!

Hehe nej de ble lite udda väg:D

tänkte ta en dag snart o ut o köra rundor lite för o lära mig lite småvägar:tummenupp

Tackar alla för ett kanongazz. Nu börjar det släppa lite. Bra fart i snabb. Utan blåsten hade det lätt gått 10-15km/h till

/Mr K

tack för en trevlig rund o fick ett litet rejs me nån okänd ja kom ifatt på vägen hem på väg 11

hehe det var du och jag som hade lite race där skulle jag tro, bra snittfart hem till Malmö vill jag lova :) Fan det var bra tryck i din hoj!

hehe det var du och jag som hade lite race där skulle jag tro, bra snittfart hem till Malmö vill jag lova :) Fan det var bra tryck i din hoj!

haha ok tack för rejset :D fast du släppte efter lite imellanåt :P

"Fan det var bra tryck i din hoj!" oo du e nog den först som säger de :D

ja eller så är det min gixxer som e slö :) tyckte det var lite otäckt i 220+ när man inte vet hur vägarna svänger om jag ska vara ärlig :gnissla

haha ok tack för rejset :D fast du släppte efter lite imellanåt :P

"Fan det var bra tryck i din hoj!" oo du e nog den först som säger de :D

ja eller så är det min gixxer som e slö :) tyckte det var lite otäckt i 220+ när man inte vet hur vägarna svänger om jag ska vara ärlig :gnissla

jo de kan ja hålla me om har sj kört där ett par ggr nu så man har börjat lära sig lite hur dom vägarna svänger :D va dock lite tråkigt i början bakom bussen o de :P

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8