Robz
Guest
FörsentPGH skrev:2298558Kanoners, återkommer asap när jag vet med 10000000% säkerhet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
FörsentPGH skrev:2298558Kanoners, återkommer asap när jag vet med 10000000% säkerhet.
Robz skrev:2298588Försent![]()
Robz... Du KAN inte missa denna mannen. Jag lovar.. titta på bilden nedan, mer iögonfallande kombination finns inte. Även VV hade blivi avundsjuk! Bling bling editon a la carté! Tror dock att ni får förvarna fiket att 24 man kommer lite tidigare än sin reisleiter...Robz skrev:2298529Antagen!
Som IT-chef i MCK-vilse har du ett gott (nåja) CV![]()
I "Mindre snabba" mellan är det önskvärt att hålla gällande hastighetsbegränsing - speciellt över brohoppet räcker det...![]()
Vi kör en lite längre runda fr.o.m. förra gången - vi letar upp varandra så förklarar jag.
Raijslaiters:
1. Robz - Snabb
2. Fredchen - Mellan
3. PGH - "Mindre snabba" mellan
4.

Maverick_ou812 skrev:2298749Robz... Du KAN inte missa denna mannen. Jag lovar.. titta på bilden nedan, mer iögonfallande kombination finns inte. Även VV hade blivi avundsjuk! Bling bling editon a la carté! Tror dock att ni får förvarna fiket att 24 man kommer lite tidigare än sin reisleiter...![]()
Ut med den gamle in med den nye, snabbe talangen 
Zilversurfer skrev:2299121Klart det skall gazzas idag..!!

KLobble skrev:2299484halloj
med hojen lagad (förhoppningsvis) så e jag sugen på gazz ikväll... e det nån som kör från lund?? har aldrig vatt på eslövs-gazz!
Maverick_ou812 skrev:2298749Robz... Du KAN inte missa denna mannen. Jag lovar.. titta på bilden nedan, mer iögonfallande kombination finns inte. Även VV hade blivi avundsjuk! Bling bling editon a la carté! Tror dock att ni får förvarna fiket att 24 man kommer lite tidigare än sin reisleiter...![]()
Ekolod? Ska du satsa på djupa

PGH skrev:2299508Jag kommer idag och lajtar långsamma gruppen eller nått. Jag skall ta er runt sakta o säkertTar med kompass, KTP, GPS, ekolod osv.
hojbrud skrev:2299586Långsama eller mindre snabba mellangruppen?????

Zenit skrev:2299597han kör ändå bakom er så ni kan välja tempo själva..![]()
kungljung skrev:2299509Vi är några som brukar mötas på statoil-södra runt 17.30...
AleX skrev:2298255Va de du som fick ta emot 100 enkronor![]()
hojbrud skrev:2299586Långsama eller mindre snabba mellangruppen?????
Jkay, är du man nog för att vara med eller vill du fortfarande vara en liten påg
PGH skrev:2299820Snälla, är det ngn som kan komma över till min sida och hjälpa mig emot alla drygingar här?!?!?!?!

PGH skrev:2299820Vad vill du, jag kör enligt önskemål? Men inte mer än ett dockJkay, är du man nog för att vara med eller vill du fortfarande vara en liten påg
![]()
Snälla, är det ngn som kan komma över till min sida och hjälpa mig emot alla drygingar här?!?!?!?!
på dig med!
|
|
Vinn en batteriladdare från CTEK
I samarbete med CTEK har vi... |
|
|
Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Super Adventure och Teide ... |
|
Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!
Boka sommarens härligaste b... |
|
|
|
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!
Bolaget bakom den dagliga d... |
|
|
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia
Den svenska mc-mässan har v... |
|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |
|
|
Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!