Onsdagsgazzet™ - 12/7 - ESLÖV!!!

• Thread starter Thread starter Robz
  • Start date Start date
Robz skrev:
2298529 Antagen!
Som IT-chef i MCK-vilse har du ett gott (nåja) CV :D
I "Mindre snabba" mellan är det önskvärt att hålla gällande hastighetsbegränsing - speciellt över brohoppet räcker det... :D
Vi kör en lite längre runda fr.o.m. förra gången - vi letar upp varandra så förklarar jag.

Raijslaiters:
1. Robz - Snabb
2. Fredchen - Mellan
3. PGH - "Mindre snabba" mellan
4.
Robz... Du KAN inte missa denna mannen. Jag lovar.. titta på bilden nedan, mer iögonfallande kombination finns inte. Även VV hade blivi avundsjuk! Bling bling editon a la carté! Tror dock att ni får förvarna fiket att 24 man kommer lite tidigare än sin reisleiter... :hihi

Bifogat

• PGH.jpg
    PGH.jpg
    70.5 KB · Visningar: 54
Maverick_ou812 skrev:
2298749 Robz... Du KAN inte missa denna mannen. Jag lovar.. titta på bilden nedan, mer iögonfallande kombination finns inte. Även VV hade blivi avundsjuk! Bling bling editon a la carté! Tror dock att ni får förvarna fiket att 24 man kommer lite tidigare än sin reisleiter... :hihi

Ursäkta M, men vem stoppade en femma i dig??? Ingen tror på vad du säger ändå ju. Dessutom skulle du inte köra ikväll va va va :7peta Ut med den gamle in med den nye, snabbe talangen :banana

halloj
med hojen lagad (förhoppningsvis) så e jag sugen på gazz ikväll... e det nån som kör från lund?? har aldrig vatt på eslövs-gazz!

Jag kommer idag och lajtar långsamma gruppen eller nått. Jag skall ta er runt sakta o säkert :rolleyes: Tar med kompass, KTP, GPS, ekolod osv.

KLobble skrev:
2299484 halloj
med hojen lagad (förhoppningsvis) så e jag sugen på gazz ikväll... e det nån som kör från lund?? har aldrig vatt på eslövs-gazz!

Vi är några som brukar mötas på statoil-södra runt 17.30...

Maverick_ou812 skrev:
2298749 Robz... Du KAN inte missa denna mannen. Jag lovar.. titta på bilden nedan, mer iögonfallande kombination finns inte. Även VV hade blivi avundsjuk! Bling bling editon a la carté! Tror dock att ni får förvarna fiket att 24 man kommer lite tidigare än sin reisleiter... :hihi

MUAAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!

Jisses...ni kommer ju att få kvällens ASGARV när gruppen tultar in före sin leiter!

PG.. :7peta Ekolod? Ska du satsa på djupa :rolleyes: knäskrap på gazzet? :va
Eller det är för att pinga sträckan fram till gruppen? :lol

PGH skrev:
2299508 Jag kommer idag och lajtar långsamma gruppen eller nått. Jag skall ta er runt sakta o säkert :rolleyes: Tar med kompass, KTP, GPS, ekolod osv.

Långsama eller mindre snabba mellangruppen?????

Zenit skrev:
2299597 han kör ändå bakom er så ni kan välja tempo själva.. :hihi

Hahaha. Du har det f*n inte lätt PGH.

Dyker upp idag om allt går som det ska :tummenupp

AleX skrev:
2298255 Va de du som fick ta emot 100 enkronor :gnissla

100 enkronor? Det var inte jag. Men det måste ha gått fortare utan extravikten, enkonor väger ju en hel del och vikt inkräktar ju både på prestanda och bränsleförbrukning... Tips är att signa upp på ett Statoilkort så får du både bättre prestanda och ekonomi! :tummenupp

C U in a bit!

hojbrud skrev:
2299586 Långsama eller mindre snabba mellangruppen?????

Vad vill du, jag kör enligt önskemål? Men inte mer än ett dock :gnissla Jkay, är du man nog för att vara med eller vill du fortfarande vara en liten påg :tungan

Snälla, är det ngn som kan komma över till min sida och hjälpa mig emot alla drygingar här?!?!?!?!

PGH skrev:
2299820 Snälla, är det ngn som kan komma över till min sida och hjälpa mig emot alla drygingar här?!?!?!?!

hade kunnat kommer över men du gör de för lätt att va kvar.. :D aja lycka till ikväll o ha så skoj alla..nu ska jag fixa käk innan jag jobbar hela kvällen :3freak

PGH skrev:
2299820 Vad vill du, jag kör enligt önskemål? Men inte mer än ett dock :gnissla Jkay, är du man nog för att vara med eller vill du fortfarande vara en liten påg :tungan

Snälla, är det ngn som kan komma över till min sida och hjälpa mig emot alla drygingar här?!?!?!?!

:pannkyss på dig med! :hihi

Har inga som helst problem med min sexuallitetstillhörighet (jeflar vikket ord!) och är man ändå! :7peta
Dryga? Vi är väl inte dryga? Vill du ha ngt drygt så kolla in YES! :tungan

Har ungarna idag ändå så det är kört oavsett.

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park