Robz
Guest
FörsentPGH skrev:2298558Kanoners, återkommer asap när jag vet med 10000000% säkerhet.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
FörsentPGH skrev:2298558Kanoners, återkommer asap när jag vet med 10000000% säkerhet.
Robz skrev:2298588Försent![]()
Robz... Du KAN inte missa denna mannen. Jag lovar.. titta på bilden nedan, mer iögonfallande kombination finns inte. Även VV hade blivi avundsjuk! Bling bling editon a la carté! Tror dock att ni får förvarna fiket att 24 man kommer lite tidigare än sin reisleiter...Robz skrev:2298529Antagen!
Som IT-chef i MCK-vilse har du ett gott (nåja) CV![]()
I "Mindre snabba" mellan är det önskvärt att hålla gällande hastighetsbegränsing - speciellt över brohoppet räcker det...![]()
Vi kör en lite längre runda fr.o.m. förra gången - vi letar upp varandra så förklarar jag.
Raijslaiters:
1. Robz - Snabb
2. Fredchen - Mellan
3. PGH - "Mindre snabba" mellan
4.
Maverick_ou812 skrev:2298749Robz... Du KAN inte missa denna mannen. Jag lovar.. titta på bilden nedan, mer iögonfallande kombination finns inte. Även VV hade blivi avundsjuk! Bling bling editon a la carté! Tror dock att ni får förvarna fiket att 24 man kommer lite tidigare än sin reisleiter...![]()
Zilversurfer skrev:2299121Klart det skall gazzas idag..!!
KLobble skrev:2299484halloj
med hojen lagad (förhoppningsvis) så e jag sugen på gazz ikväll... e det nån som kör från lund?? har aldrig vatt på eslövs-gazz!
Maverick_ou812 skrev:2298749Robz... Du KAN inte missa denna mannen. Jag lovar.. titta på bilden nedan, mer iögonfallande kombination finns inte. Även VV hade blivi avundsjuk! Bling bling editon a la carté! Tror dock att ni får förvarna fiket att 24 man kommer lite tidigare än sin reisleiter...![]()
PGH skrev:2299508Jag kommer idag och lajtar långsamma gruppen eller nått. Jag skall ta er runt sakta o säkertTar med kompass, KTP, GPS, ekolod osv.
hojbrud skrev:2299586Långsama eller mindre snabba mellangruppen?????
Zenit skrev:2299597han kör ändå bakom er så ni kan välja tempo själva..![]()
kungljung skrev:2299509Vi är några som brukar mötas på statoil-södra runt 17.30...
AleX skrev:2298255Va de du som fick ta emot 100 enkronor![]()
hojbrud skrev:2299586Långsama eller mindre snabba mellangruppen?????
PGH skrev:2299820Snälla, är det ngn som kan komma över till min sida och hjälpa mig emot alla drygingar här?!?!?!?!
PGH skrev:2299820Vad vill du, jag kör enligt önskemål? Men inte mer än ett dockJkay, är du man nog för att vara med eller vill du fortfarande vara en liten påg
![]()
Snälla, är det ngn som kan komma över till min sida och hjälpa mig emot alla drygingar här?!?!?!?!
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner
En exklusiv motorcykel med ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Vision CE
På IAA Mobility 2025-mässan... |
![]() |
Höstrusch för våra fotografer
Inte bara sommarmånaderna, ... |
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |