Onsdagsgazzet™ 1/4 - Premiären

tack det va snällt:D , men tyvärr bor jag i lägenhet så blir lite svårt..

ska se om ja kan lösa det i början på veckan annars får d bli till o lämna in o få de fixat när ja har stålar till det:gnissla

Annars kan du göra som jag. Banka ihop en fristående lösning.....:gnissla

Bifogat

• DSC00302 (2) (1).jpg
    DSC00302 (2) (1).jpg
    66.4 KB · Visningar: 47
Är det läskigt att åka själv dit? :D

Som fan.. Kan du tänka dig att köra ner om Svågertorp och hämta mig? Kan bjuda på fika och bullar :) Bästa vore.. Om vi typ kunde köpa en sån walkietalkie och prata medan vi köra också, om jag skulle bli osäker eller kissnödig.. :3freak

Som fan.. Kan du tänka dig att köra ner om Svågertorp och hämta mig? Kan bjuda på fika och bullar :) Bästa vore.. Om vi typ kunde köpa en sån walkietalkie och prata medan vi köra också, om jag skulle bli osäker eller kissnödig.. :3freak

Nästan på vägen, så visst.
Walkietalkies har jag redan.

Jag dyker troligtvis upp:tummenupp :tummenupp

Packboxarna är bytta till slut:D Det blev lite ikea hyllor på köksgolvet som stöd, sen gick det fint.
Just satt ihop allt igen o de känns som ja fick allt rätt, dock gjorde jag en tabbe..:huvet :huvet

Ja glömde skriva upp alla inställningar och har ingen aning om hur man justerar till de:confused: :confused:

Så är det någon som har koll på det o tid att kanske hjälpa mig så hade de varit kanon snällt..

Jag dyker troligtvis upp:tummenupp :tummenupp

Packboxarna är bytta till slut:D Det blev lite ikea hyllor på köksgolvet som stöd, sen gick det fint.
Just satt ihop allt igen o de känns som ja fick allt rätt, dock gjorde jag en tabbe..:huvet :huvet

Ja glömde skriva upp alla inställningar och har ingen aning om hur man justerar till de:confused: :confused:

Så är det någon som har koll på det o tid att kanske hjälpa mig så hade de varit kanon snällt..

google efter sevice manual yamaha r6 99-02

Har service manual men hur ja än gör så tycker ja inte ja får nån känsla i gaffeln som de var innan.

Rätt mängd olja? Viskositet?

Det blir nästan helt klart väder och uppehåll. Temperaturen blir +4 till +7 grader. Vinden blir svag, nordlig till nordvästlig, 1 till 3 meter per sekund.

Last edited:
Rätt mängd olja? Viskositet?

Det blir nästan helt klart väder och uppehåll. Temperaturen blir +4 till +7 grader. Vinden blir svag, nordlig till nordvästlig, 1 till 3 meter per sekund.

Verkar bli bra väder iaf:tummenupp :tummenupp

mängden olja e ja 100% saker på e rätt, mätte upp luftspalten med en stor spruta just för va exakt:D

Oljan ja hällt i e castrol fork oil helsyntet Sae 10w..

Var lite sugen. men det avtog rätt snabbt... :näsblod
När det e MINST 10+ dyker jag upp.

Mvh // Gadde

Man får ju fan hoppas det spricker upp lite. Eller åtminstone torkar upp. Men det är många timmar kvar. :tummenupp
Iaf varmt ute, så gosigt! :banana

dmi visar sol o upp mot +14 grader medans smhi visar halvklart o +11 grader

Fått insider tips från en polisvän (om nu såna kan vara vänner?)
De kommer hålla koll på våra onsdagsgazz med start från S-oil och stå där och smörja kråset med sina Db mätare och botblock.
Även övrigt flygande besiktning kan förekomma,tyvärr allt för många som kör med slitna däck osv.

Back