Onsdagsgazzet™ 1/4 - Premiären

tack det va snällt:D , men tyvärr bor jag i lägenhet så blir lite svårt..

ska se om ja kan lösa det i början på veckan annars får d bli till o lämna in o få de fixat när ja har stålar till det:gnissla

Annars kan du göra som jag. Banka ihop en fristående lösning.....:gnissla

Bifogat

• DSC00302 (2) (1).jpg
    DSC00302 (2) (1).jpg
    66.4 KB · Visningar: 47
Är det läskigt att åka själv dit? :D

Som fan.. Kan du tänka dig att köra ner om Svågertorp och hämta mig? Kan bjuda på fika och bullar :) Bästa vore.. Om vi typ kunde köpa en sån walkietalkie och prata medan vi köra också, om jag skulle bli osäker eller kissnödig.. :3freak

Som fan.. Kan du tänka dig att köra ner om Svågertorp och hämta mig? Kan bjuda på fika och bullar :) Bästa vore.. Om vi typ kunde köpa en sån walkietalkie och prata medan vi köra också, om jag skulle bli osäker eller kissnödig.. :3freak

Nästan på vägen, så visst.
Walkietalkies har jag redan.

Jag dyker troligtvis upp:tummenupp :tummenupp

Packboxarna är bytta till slut:D Det blev lite ikea hyllor på köksgolvet som stöd, sen gick det fint.
Just satt ihop allt igen o de känns som ja fick allt rätt, dock gjorde jag en tabbe..:huvet :huvet

Ja glömde skriva upp alla inställningar och har ingen aning om hur man justerar till de:confused: :confused:

Så är det någon som har koll på det o tid att kanske hjälpa mig så hade de varit kanon snällt..

Jag dyker troligtvis upp:tummenupp :tummenupp

Packboxarna är bytta till slut:D Det blev lite ikea hyllor på köksgolvet som stöd, sen gick det fint.
Just satt ihop allt igen o de känns som ja fick allt rätt, dock gjorde jag en tabbe..:huvet :huvet

Ja glömde skriva upp alla inställningar och har ingen aning om hur man justerar till de:confused: :confused:

Så är det någon som har koll på det o tid att kanske hjälpa mig så hade de varit kanon snällt..

google efter sevice manual yamaha r6 99-02

Har service manual men hur ja än gör så tycker ja inte ja får nån känsla i gaffeln som de var innan.

Rätt mängd olja? Viskositet?

Det blir nästan helt klart väder och uppehåll. Temperaturen blir +4 till +7 grader. Vinden blir svag, nordlig till nordvästlig, 1 till 3 meter per sekund.

Last edited:
Rätt mängd olja? Viskositet?

Det blir nästan helt klart väder och uppehåll. Temperaturen blir +4 till +7 grader. Vinden blir svag, nordlig till nordvästlig, 1 till 3 meter per sekund.

Verkar bli bra väder iaf:tummenupp :tummenupp

mängden olja e ja 100% saker på e rätt, mätte upp luftspalten med en stor spruta just för va exakt:D

Oljan ja hällt i e castrol fork oil helsyntet Sae 10w..

Var lite sugen. men det avtog rätt snabbt... :näsblod
När det e MINST 10+ dyker jag upp.

Mvh // Gadde

Man får ju fan hoppas det spricker upp lite. Eller åtminstone torkar upp. Men det är många timmar kvar. :tummenupp
Iaf varmt ute, så gosigt! :banana

dmi visar sol o upp mot +14 grader medans smhi visar halvklart o +11 grader

Fått insider tips från en polisvän (om nu såna kan vara vänner?)
De kommer hålla koll på våra onsdagsgazz med start från S-oil och stå där och smörja kråset med sina Db mätare och botblock.
Även övrigt flygande besiktning kan förekomma,tyvärr allt för många som kör med slitna däck osv.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman