OnsdagsGazza?

snafets

Det tar sig
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R1-05, Multistrada-07
Är det någon som tänker trotsa kylan o ta en sväng idag?

:tummenupp

/snafets

Jag VILL, jag VILL, jag VILL...

MEN jag kan ju inte! Man kanske skulle börja köra 4-hjuling?

Ha de så kul då... :D

eftersom de e sämre o särme grepp så ..
nöjer mig me o köra till skolan i några dagar till..

Japp tänkte köra en liten runda, Statoll Staffanstorp 1700. Om inget annan dyker upp med andra ideer så kör jag in till LasseB vid Midhem.

var på sjöbo rakan i kväll

där var 1 hoj (den jag satt på) :tummenupp

Napsyl skrev:
var på sjöbo rakan i kväll

där var 1 hoj (den jag satt på) :tummenupp

Vi var fem som mötte upp vid Midhem, när vi räkna alla hojarna vid mobilia så var det precis lika många som var där :eek:
Frusna rackare dom här skåningarna :D

Hade ni trevligt ute?
Malmö é en fin stad att köra i...varmare än Staffanstorp! ;)

Lite småkyligt men trevligt :) Blev en lugn sightseeingrunda inne i Malmö med blåljusavslutning nere i oljehamnen. Flygande besiktning för tre av oss (den gröne körde visst någon annan väg... ;) ) med tillhörande ljudkoll av avgassystemen. Inga böter men ett besiktningsförläggande om byte av bakre bromsklotsar var allt, plus att "Hade vi mätt hastigheten när vi såg er så hade ni fått gå hem" hördes ett par ggr...

Jisses tur jag inte var med då :skrämd

Fick till en stopie o en weelie på rakan i alla fall men fi satan vad kallt det var

Last edited:
LasseB skrev:
"Hade vi mätt hastigheten när vi såg er så hade ni fått gå hem" hördes ett par ggr...

Ni skulle svarat "varför gå när man kan köra?" :crash

VEM är det föressten som har slitit ut en broms? Fy fy fy :D

Jag har bromsat En enda gång i år, och se bara hur det gick...eller hur Napsyl? :crash :D

LasseB skrev:
Lite småkyligt men trevligt :) Blev en lugn sightseeingrunda inne i Malmö med blåljusavslutning nere i oljehamnen. Flygande besiktning för tre av oss (den gröne körde visst någon annan väg... ;) ) med tillhörande ljudkoll av avgassystemen. Inga böter men ett besiktningsförläggande om byte av bakre bromsklotsar var allt, plus att "Hade vi mätt hastigheten när vi såg er så hade ni fått gå hem" hördes ett par ggr...

Hmm, har dom inte stängt oljehamnen?? :D

AleX profil
Älskar A-teens
Alex

Kön: Male
Registrerade: Mar 2003
Bor: På McDonald's
Intressen: Marsvin
Hoj: Har sålt dom o går istället...det är säkrare!

Ja Alex...det är säkrare att gå och visst é Pelle söt ;) :p *hihihi*

MBGIRL skrev:
Ja Alex...det är säkrare att gå och visst é Pelle söt ;) :p *hihihi*

Att man aldrig kan lite på tjejer ... vänder man ryggen för 2 min ja då ser ni ju resultatet..

ingen som har ett par handklovar?? eller något annat användbart :whip

AleX skrev:
Att man aldrig kan lite på tjejer ... vänder man ryggen för 2 min ja då ser ni ju resultatet..

ingen som har ett par handklovar?? eller något annat användbart :whip

Hahahaha :D :rodnar *kniper igen nu*

Skriver så slipper corben skriva
Corben Dallas: Get a room!!!

LasseB skrev:

Ja jag kunde inte se vad jag hade för nån ting att snacka med dom om, och det var ju inte mej dom blinkade in. :rolleyes: Jag hadde nog en jäkla tur som höll intill högersidan, dom blev väll tvungna att köra om och släppa mej för att knipa er tre.
Som sagt det var ju en lite småtrevlig hösttur, och det är betydligt varmare vid Malmös rödljus än ute på landsvägen :) Men nog kunde vi ha fått ett bättre avslut.

Back