OnsdagsGazza?

Rogerr är kriminell, han ba drog snuten asså :rock så jäla fett :tummenupp

Sanningen är väl att Rogerr inte ansåg att dom vinkade in honom, då behövde han inte stanna heller (och böta för miniskylt/slipon) så Rogerr puttrade på i laglig fart och det gjorde han rätt i.

Säg att det va så...

Hehehe...
Jag tyckte om när farbro blå skrockade "jaha då Mr Ducati starta hojen så får vi höra oljudet, ni Ducatiägare brukar ha problem med att hålla nere bullret"
Jag pep fram att det skulle inte vara några problem, tyst o fin är hon :rolleyes:
När jag startat hojen och vridit på gasrullen lite så hörde jag polisen skrika "DETTA ÄR INTE BRA... ILLA, ILLA... DET ÄR MYCKET ILLA...." :D :D

TheDude skrev:
Ni skulle svarat "varför gå när man kan köra?" :crash

VEM är det föressten som har slitit ut en broms? Fy fy fy :D

Jag har bromsat En enda gång i år, och se bara hur det gick...eller hur Napsyl? :crash :D

Jag hade aldrig provat den... så hur skulle jag veta att det var sliten... :p :p

Svane skrev:
Hehehe...
Jag tyckte om när farbro blå skrockade "jaha då Mr Ducati starta hojen så får vi höra oljudet, ni Ducatiägare brukar ha problem med att hålla nere bullret"
Jag pep fram att det skulle inte vara några problem, tyst o fin är hon :rolleyes:
När jag startat hojen och vridit på gasrullen lite så hörde jag polisen skrika "DETTA ÄR INTE BRA... ILLA, ILLA... DET ÄR MYCKET ILLA...." :D :D

:D :D Man skulle ju varit med ni verkar till
haft en höjdar onsdagsgazz :cool: :cool:

Fan, missade tråden, och körningen, lagom långt bort :mad:

...men när jag läste om avslutningen är jag ganska nöjd :cool:

JAG VET VAD NI GJORDE..... :skrämd

Bråk utbröt under streetrace :fatta!
När polisen slog till mot en streetracing i Malmö hamn på onsdagskvällen blev det storbråk mellan poliser, deltagare och åskådare.

Det var när polisen ville skingra folksamlingen kring det olagliga racet som bråket började. En man vägrade flytta sig och när polisen försökte omhänderta honom gick folkmassan till attack, enligt polisen, skriver TT.

Efteråt lämnades minst en anmälan in mot polisingripandet

:notme :notme :notme

Jimmyretta skrev:
JAG VET VAD NI GJORDE..... :skrämd

Bråk utbröt under streetrace :fatta!
När polisen slog till mot en streetracing i Malmö hamn på onsdagskvällen blev det storbråk mellan poliser, deltagare och åskådare.

Det var när polisen ville skingra folksamlingen kring det olagliga racet som bråket började. En man vägrade flytta sig och när polisen försökte omhänderta honom gick folkmassan till attack, enligt polisen, skriver TT.

Efteråt lämnades minst en anmälan in mot polisingripandet

:notme :notme :notme

Ja men du vet tidningarna vill ju alltid förstora saker o ting. :crash

Ska sanningen fram så ligger nog GSXRetro1100Rally närmast. Det handlade mycket om lyckigt spårval som gorde att jag diskret kunde pysa på andra hållet :)

Rogerr skrev:
Ja men du vet tidningarna vill ju alltid förstora saker o ting. :crash

Ska sanningen fram så ligger nog GSXRetro1100Rally närmast. Det handlade mycket om lyckigt spårval som gorde att jag diskret kunde pysa på andra hållet :)

Himmla tur att du väljer rätt spår någon gång då :cool: :cool:

LasseB skrev:
...ett besiktningsförläggande om byte av bakre bromsklotsar...
:confused: :confused: :confused:
Va' ä de'???
Finns det bakbroms på ALLA?
Hur aktiverar man en så'n??
Behövs den??
ANVÄNDS den??
Var den fastrostad eller utsliten :confused:
...eller satt den på en Touringhoj som har kombi-bromsar :confused:
Faen - värre än å ha inbyggd klocka på hojjen ju! :D
Skönt ni klarade er bra!

Back