Onsdagsgazz - Originalet - 26/5

Mr K skrev:
Det e torrt i S-torp

Börjar ljusna i Mö nu. Så jag kommer. För väl tänka positivt om det blir regn. Hojen o stället blir tvättat :lol

Ses på S-oil kl 18

annorlunda gazz idag ...... tack allesammans och hoppas på bättre väder framöver ....
Nu har vi inte haft ett riktigt bra gazzz på 1 månad ......piss

Blev en ganska skoj runda trots dåligt väder till Smygekuk hmmm Sugminkuk ehhh Smygehuk menar jag :rodnar

anol skrev:
Blev en ganska skoj runda trots dåligt väder till Smygekuk hmmm Sugminkuk ehhh Smygehuk menar jag :rodnar

Blev ju rätt ort till sist :lol

Och till på köpet idag blev både hoj o ställ lite renare.
Men till nästa onsdag vill vi ha bättre väder.

Ska be till vädergudarna hela veckan :Bugar :Bugar :Bugar

Annorlunda o bra gas.

Blev ett annorlunda o trots att regnet kom över oss så blev det ett bra gazz.
Lite fler såna annorlunda gazz är inte fel o utforska nya vägar osv.
Lite tråkigt somsagt var att det blev fuktigt på vägarna o man blir nojig över att det är värsta halkbanan.
Ja hoppas på nästa onsdag då,det får bannemig snart vara dags för 20-25 + o strålande sol.
Inga som är intresserade av att köra mer än traditionsenliga onsdgaset?,visst händer mest på onsdagar o folk håller vid vid denna heliga dag men nån fler kul gas mitt i veckan eller helgerna (när man inte jobbar piss skift tider) vore inte helt fel.

R1 racer skrev:
Lite tråkigt somsagt var att det blev fuktigt på vägarna o man blir nojig över att det är värsta halkbanan.
Ja hoppas på nästa onsdag då,det får bannemig snart vara dags för 20-25 + o strålande sol.
Inga som är intresserade av att köra mer än traditionsenliga onsdgaset?,visst händer mest på onsdagar o folk håller vid vid denna heliga dag men nån fler kul gas mitt i veckan eller helgerna (när man inte jobbar piss skift tider) vore inte helt fel.
Håller med.
Dessutom har man (i alla fall jag) rätt kraftig snutnojja på Onsdagar. Småvägarna går väl an att fläska på under, men när man ska hem så vågar man ju inte annat än att hålla "rätt" fart.
............. och för det tredje så jobbar jag dom flesta Onsdagar :huvet

R1 racer skrev:
Jag brukar köra Torsdagsgazz men vill inte ha med mer än 7-8 st, det är lite segt när man är för många tycker jag.

Dessutom kör jag helst med folk som jag känner & litar på, inga galningar som gör stoppi mitt framför en och sånt.

GSXR1100R skrev:
Jag brukar köra Torsdagsgazz men vill inte ha med mer än 7-8 st, det är lite segt när man är för många tycker jag.

Dessutom kör jag helst med folk som jag känner & litar på, inga galningar som gör stoppi mitt framför en och sånt.

Oki då får jag prov åka nåndag med ditt gäng,stoppi brukar jag inte göra men lite slang då o då men mest när man är själv eller 2-3 st o på fina rakor,vägar.
Annars är jag väl en ganska så snäll pojk :rofl

Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...