Mr K
I win, you loose!
Det e torrt i S-torp
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mr K skrev:Det e torrt i S-torp
anol skrev:Blev en ganska skoj runda trots dåligt väder till Smygekuk hmmm Sugminkuk ehhh Smygehuk menar jag![]()

Håller med.R1 racer skrev:Blev ett annorlunda o trots att regnet kom över oss så blev det ett bra gazz.
Lite fler såna annorlunda gazz är inte fel o utforska nya vägar osv.
Lite tråkigt somsagt var att det blev fuktigt på vägarna o man blir nojig över att det är värsta halkbanan.
Ja hoppas på nästa onsdag då,det får bannemig snart vara dags för 20-25 + o strålande sol.
Inga som är intresserade av att köra mer än traditionsenliga onsdgaset?,visst händer mest på onsdagar o folk håller vid vid denna heliga dag men nån fler kul gas mitt i veckan eller helgerna (när man inte jobbar piss skift tider) vore inte helt fel.

Jag brukar köra Torsdagsgazz men vill inte ha med mer än 7-8 st, det är lite segt när man är för många tycker jag.R1 racer skrev:Blev ett annorlunda o trots att regnet kom över oss så blev det ett bra gazz.
Lite fler såna annorlunda gazz är inte fel o utforska nya vägar osv.
Lite tråkigt somsagt var att det blev fuktigt på vägarna o man blir nojig över att det är värsta halkbanan.
Ja hoppas på nästa onsdag då,det får bannemig snart vara dags för 20-25 + o strålande sol.
Inga som är intresserade av att köra mer än traditionsenliga onsdgaset?,visst händer mest på onsdagar o folk håller vid vid denna heliga dag men nån fler kul gas mitt i veckan eller helgerna (när man inte jobbar piss skift tider) vore inte helt fel.
GSXR1100R skrev:Jag brukar köra Torsdagsgazz men vill inte ha med mer än 7-8 st, det är lite segt när man är för många tycker jag.
Dessutom kör jag helst med folk som jag känner & litar på, inga galningar som gör stoppi mitt framför en och sånt.

|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Äntligen!