Onsdag nästa runda

Otee skrev:
Riktiga & riktiga, om jag säger så här. Min enda tanke var, Jaha då var det dags :brinnerup

Jag menar bara att det sista försöket dög inte till mycket. :) Naturligtvis skall jag inte säga något eftersom jag inte ens vågar prova. Det kanske kommer i slutet på säsongen. :kocko Det var väl skönt att få en sådan bra bild som minne? :yoparty
Tyvärr fick jag aldrig se vad som hände efter bilden togs. Jag bara hörde reaktionerna från dom andra. Det är väl fotografens lott. :)
Skönt att det gick bra. Vi vill ju inte köra utan dig förstår du väl. :)

Nä men jag kanske skulle gå upp till femte våningen på sjukhuset, och få hjälp.

Tjena!! Tack för idag & tack för att ni väntade! :tummenupp Inte så kul att vara fast i Malmö när det är så fint väder! (kommer nog aldrig att glömma lyset på igen) :mad:

Var e första bilden tagen ifrån? Var finns ett sånt rosa gulligt hus? :lol
Jag måste bo i ett sånt Villavillekullapulla :rofl :rofl

var på väg mot garaget för o hämta fyrhjulingen... hör nått intressant, tittar ner mot vägen o ser något Otee liknande swisha förbi :D
Kuta ner, tog bilen o försökte hinna ifatt.. och visst stod hela gänget på sammlings platsen :hoppa

Kunde inte låtabli att stanna till och bli avundsjuk ett tag :hej

här e lite mobilbilder:

Bifogat

• 42FD0117.jpg
    42FD0117.jpg
    89.2 KB · Visningar: 31
  • 42FD0118.jpg
    42FD0118.jpg
    85.8 KB · Visningar: 36
  • 42FD0119.jpg
    42FD0119.jpg
    71.6 KB · Visningar: 36
  • 42FD0120.jpg
    42FD0120.jpg
    83.5 KB · Visningar: 35
  • 42FD0121.jpg
    42FD0121.jpg
    60.7 KB · Visningar: 47
Ursäkta: men jag blir cp på programmet som ska göra det möjligt att få in bildhelvetena från mobilen till datorn - Kanyl, kom o hjälp så får du sprit. Deal?

Börjar bli jobbigt med 150 bilder o 40 filmer som tar plats i mobilen - hittar ju inte ens telenumren längre :va

Mavve skrev:
Ursäkta: men jag blir cp på programmet som ska göra det möjligt att få in bildhelvetena från mobilen till datorn - Kanyl, kom o hjälp så får du sprit. Deal?

Börjar bli jobbigt med 150 bilder o 40 filmer som tar plats i mobilen - hittar ju inte ens telenumren längre :va
ringer dig imorgon eftermiddag ;)

Hej alla.

Jag körde förbi igår när ni stod och snackade uppe vid tippen, hade inte tid att stanna denna gången, men jag kanske får hänga på en annan dag. :hej

/Jocke

jockesoft skrev:
Hej alla.

Jag körde förbi igår när ni stod och snackade uppe vid tippen, hade inte tid att stanna denna gången, men jag kanske får hänga på en annan dag. :hej

/Jocke

Spirre, vad var det jag sa.
Vi diskuterade faktskt dig när du hade kört förbi. Visst hade jag rätt, ZX 7 R och från HBG.

Damn I´m good , Spirre :7peta

Klart du skall hänga med Jocke.

Henke skrev:
Spirre, vad var det jag sa.
Vi diskuterade faktskt dig när du hade kört förbi. Visst hade jag rätt, ZX 7 R och från HBG.

Damn I´m good , Spirre :7peta

Klart du skall hänga med Jocke.
Yeah yeah.. Du hade rätt.. :slicka

Nyheter
Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...