Onsdag nästa runda

Otee skrev:
Riktiga & riktiga, om jag säger så här. Min enda tanke var, Jaha då var det dags :brinnerup

Jag menar bara att det sista försöket dög inte till mycket. :) Naturligtvis skall jag inte säga något eftersom jag inte ens vågar prova. Det kanske kommer i slutet på säsongen. :kocko Det var väl skönt att få en sådan bra bild som minne? :yoparty
Tyvärr fick jag aldrig se vad som hände efter bilden togs. Jag bara hörde reaktionerna från dom andra. Det är väl fotografens lott. :)
Skönt att det gick bra. Vi vill ju inte köra utan dig förstår du väl. :)

Nä men jag kanske skulle gå upp till femte våningen på sjukhuset, och få hjälp.

Tjena!! Tack för idag & tack för att ni väntade! :tummenupp Inte så kul att vara fast i Malmö när det är så fint väder! (kommer nog aldrig att glömma lyset på igen) :mad:

Var e första bilden tagen ifrån? Var finns ett sånt rosa gulligt hus? :lol
Jag måste bo i ett sånt Villavillekullapulla :rofl :rofl

var på väg mot garaget för o hämta fyrhjulingen... hör nått intressant, tittar ner mot vägen o ser något Otee liknande swisha förbi :D
Kuta ner, tog bilen o försökte hinna ifatt.. och visst stod hela gänget på sammlings platsen :hoppa

Kunde inte låtabli att stanna till och bli avundsjuk ett tag :hej

här e lite mobilbilder:

Bifogat

• 42FD0117.jpg
    42FD0117.jpg
    89.2 KB · Visningar: 31
  • 42FD0118.jpg
    42FD0118.jpg
    85.8 KB · Visningar: 36
  • 42FD0119.jpg
    42FD0119.jpg
    71.6 KB · Visningar: 36
  • 42FD0120.jpg
    42FD0120.jpg
    83.5 KB · Visningar: 35
  • 42FD0121.jpg
    42FD0121.jpg
    60.7 KB · Visningar: 47
Ursäkta: men jag blir cp på programmet som ska göra det möjligt att få in bildhelvetena från mobilen till datorn - Kanyl, kom o hjälp så får du sprit. Deal?

Börjar bli jobbigt med 150 bilder o 40 filmer som tar plats i mobilen - hittar ju inte ens telenumren längre :va

Mavve skrev:
Ursäkta: men jag blir cp på programmet som ska göra det möjligt att få in bildhelvetena från mobilen till datorn - Kanyl, kom o hjälp så får du sprit. Deal?

Börjar bli jobbigt med 150 bilder o 40 filmer som tar plats i mobilen - hittar ju inte ens telenumren längre :va
ringer dig imorgon eftermiddag ;)

Hej alla.

Jag körde förbi igår när ni stod och snackade uppe vid tippen, hade inte tid att stanna denna gången, men jag kanske får hänga på en annan dag. :hej

/Jocke

jockesoft skrev:
Hej alla.

Jag körde förbi igår när ni stod och snackade uppe vid tippen, hade inte tid att stanna denna gången, men jag kanske får hänga på en annan dag. :hej

/Jocke

Spirre, vad var det jag sa.
Vi diskuterade faktskt dig när du hade kört förbi. Visst hade jag rätt, ZX 7 R och från HBG.

Damn I´m good , Spirre :7peta

Klart du skall hänga med Jocke.

Henke skrev:
Spirre, vad var det jag sa.
Vi diskuterade faktskt dig när du hade kört förbi. Visst hade jag rätt, ZX 7 R och från HBG.

Damn I´m good , Spirre :7peta

Klart du skall hänga med Jocke.
Yeah yeah.. Du hade rätt.. :slicka

Nyheter
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...