ONSDAG KL 22 - 24+ Nisse Hult Vill...

Onsdagsträffar, dvs donkenträffar väntar jag med en stund. Måste bli lite varmare och ljusare då jag har en tendens att bli fast i stan och köra hela natten. :yoparty

Bli ju intressant å googla på donken, sporthoj, sthlm å hitta er. Vänliga hälsningar: alltid vilse å kan inte läsa karta :)

Jag har lovat en tjejkompis att hon ska få åka med bakpå ikväll, tänkte ta en sväng på södertörn typ 17-19.

Får se om vi hinner in till sveavägen, ska förhoppningsvis sälja min cross ikväll, han kommer vid 19.30...

:crash

Vilket kanonväder alla förutsättningar för många hundra hojar i kväll. Ljust är det så dom flesta kommer nog lite senare ikväll. 21-23 skulle jag tro dom flesta är på plats. Ta med polarna så vi blir riktigt många!:)

//NH

När Nisse börjar tjata om kvälls/nattåka, då vet man att det är sommar :tummenupp

Japp absolut är det så. Vad är gamla rekordet på antal hojar typ 450 har jag för mig. Dags att slå det rekordet nu :banana

Japp absolut är det så. Vad är gamla rekordet på antal hojar typ 450 har jag för mig. Dags att slå det rekordet nu :banana

Vad tror ni, blir det massa folk i kväll? Om så kan det nog bli en liten övningskörningstur med sonen ;-)...

Passerade Donken kl. 22.00 exakt. Såg en hoj, och om jag inte minns fel, en scooter (eller var det en kromsläde?). Ingen vidare uppslutning hursom, mao ;)...

Bättre väder och slut på semester kommer att få folk att komma tillbaka.

Idag borde det bli nytt rekord med hojar på Donken sista året med restaurangen på plats å kalasväder. Hoppas vi ses där! :tummenupp

Nyheter
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...

Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Back