ONSDAG KL 22 - 24+ Nisse Hult Vill...

Onsdagsträffar, dvs donkenträffar väntar jag med en stund. Måste bli lite varmare och ljusare då jag har en tendens att bli fast i stan och köra hela natten. :yoparty

Bli ju intressant å googla på donken, sporthoj, sthlm å hitta er. Vänliga hälsningar: alltid vilse å kan inte läsa karta :)

Jag har lovat en tjejkompis att hon ska få åka med bakpå ikväll, tänkte ta en sväng på södertörn typ 17-19.

Får se om vi hinner in till sveavägen, ska förhoppningsvis sälja min cross ikväll, han kommer vid 19.30...

:crash

Vilket kanonväder alla förutsättningar för många hundra hojar i kväll. Ljust är det så dom flesta kommer nog lite senare ikväll. 21-23 skulle jag tro dom flesta är på plats. Ta med polarna så vi blir riktigt många!:)

//NH

När Nisse börjar tjata om kvälls/nattåka, då vet man att det är sommar :tummenupp

Japp absolut är det så. Vad är gamla rekordet på antal hojar typ 450 har jag för mig. Dags att slå det rekordet nu :banana

Japp absolut är det så. Vad är gamla rekordet på antal hojar typ 450 har jag för mig. Dags att slå det rekordet nu :banana

Vad tror ni, blir det massa folk i kväll? Om så kan det nog bli en liten övningskörningstur med sonen ;-)...

Passerade Donken kl. 22.00 exakt. Såg en hoj, och om jag inte minns fel, en scooter (eller var det en kromsläde?). Ingen vidare uppslutning hursom, mao ;)...

Bättre väder och slut på semester kommer att få folk att komma tillbaka.

Idag borde det bli nytt rekord med hojar på Donken sista året med restaurangen på plats å kalasväder. Hoppas vi ses där! :tummenupp

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT