Onsdag 6/7 filminspelning!!!!!!!!!

CBR 4ever

Medlem
Gick med
8 Jun 2010
Ort
stockholm
Hoj
-08, honda fireblade rr 1000
Onsdag 6/7 filminspelning!!!!!!!!!OBS! ÄNDRAD PLATS!!!

Ok, detta kommer bara hända en gång, dom som vet vem jag e har hört om denna kväll! Det jag önskar e att så många som möjligt kan ta sig till MÖRKA KROKEN VID KAKNÄSTORNET!!!!! på onsdag kväll ca:18:45-19:00. Det kommer bjudas på korv o det hela handlar om en liten inspelning till ett program som kommer sändas i höst det produktionen vill e att få efekten av många hojar på samma gång (reg. Nr kommer inte visas i bild) så därför ber jag alla er att komma:). Har ni några funderingar e ni välkommna att ringa mig på 070-572 40 85 (Martin) Tack!
 
Last edited:
Vart ligger stor skuggan?:va karta?
 
Last edited:
Oooooh, det låter kul, klart att man kan komma och låta lite :)
Jag gissar på att det är vid pilen som man ska samlas?
 
Last edited:
Härligt med lite intresse såhär på en gång :) det fins en parkering där som kan va en bra uppsamlingsplats för att sen när alla e på plats köra in samtidigt. Vad tror ni på en traditionell lista som man kan skriva upp sig på så vi har ett hum om hur många som kommer o så ingen blir utan korv:)



Tack:)

Ungefär som:

Jag ska med på Onsdagens filminspelning 6/7.
1. CBR 4ever
2. Schazoo
3. k1322 (om han får komma naken)
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
 
1. CBR 4ever
2. Schazoo
3. k1322 (om han får komma naken)
4. Microsoft såklart!
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
 
Kanske blir det en lika häftig onsdagsåka nästa vecka från McD på Sveavägen som det var denna vecka! Vill teamet filma så tycker jag att de får leta reda på oss istället. Då blir det äkta vara :yoparty

/Ulfis
 
Kanske blir det en lika häftig onsdagsåka nästa vecka från McD på Sveavägen som det var denna vecka! Vill teamet filma så tycker jag att de får leta reda på oss istället. Då blir det äkta vara :yoparty

/Ulfis

Och vi andra som åker är bara på LåtSaS !! :arsele
 
Grymt kul jag kommer. Åker ifrån Haninge! Någon eller några från trakten som ska dit?
 
mer info. man vill ju inte köpa grisen i säcken så att säga.....
 
1. CBR 4ever
2. Schazoo
3. k1322 (om han får komma naken)
4. Microsoft såklart!
5. Fighter
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top