Onsdag 16apr

CorbenDallas skrev:
Hur fort då? Min cykel är inte snabb ens i nerförbacke. Testade på vägen hem... :eek:

ung. 265 på rak väg, 271 ner för backen vid gårdstånga.. på mätaren, och under 14500rpm, ska dreva ner mao.

Givetvis var vägen avstängd och jag hade tillstånd(stånd iaf)...

UJ! Det går undan värre... Där har man inte mkt att hämta...
Tur man inte kör så fort så ofta... :p

CorbenDallas skrev:
Hårdast i Hurva är man om man står på gatan. :rock
Speciellt när övningskörning kommer. :notme
Hohoho... Ilsknast blev hans flickvän som satt i baksätet - trodde ett ögonblick att hon var på väg ut för att flytta på allt MC-drägg!! :fatta! :smasha
Härlig runda!! - Å vaddåjj "inget lekande"?? Vissa gjorde sitt yttersta trots slut på gummi! :crash :notme ;)

Last edited:
Skall jag över 200 med min så måste jag ha nerförsbacke , mossans köttbullar på spisen , solen i ryggen o en raka på ett par mil :p

CorbenDallas skrev:
CyberNinjan försöker göra sig förstådd. Det gick inte så bra... :hej :hej

Oc jag ser varken fjädrar eller skum. Inte att lita på dom där som bor I Limhamn... :D

Ser dock ut som jag förstod någonting rysligt äckligt :eek:
Fjädrar o skum under stället *juh*, kan inte avslöja allt innan samligen på blåkulla idag. Allt förberett: nyservad kvast, trimmad katt och nypolerad kittel - look out!

Härlig runda, sen skulle alla hem, visst....
Träffade ett par på mobilia i malmö efteråt, det var mer än jag som inte ville att en enda sekund av de fina vädret skulle gå förlorad!!!!

CyberNinja skrev:
Ser dock ut som jag förstod någonting rysligt äckligt :eek:
Fjädrar o skum under stället *juh*, kan inte avslöja allt innan samligen på blåkulla idag. Allt förberett: nyservad kvast, trimmad katt och nypolerad kittel - look out!

Ja, CBX-ägare är kända för att kunna berätta histrorier vet du...
Under stället? Hur kunde du frysa då? Du har ju haft rena duntäcket under stället... :D

hehehe, jag visste inte att du ansåg dig själv som kärring, men om du säger det så... :D :D :D

metallgutten skrev:
Även till synes raka sträckor blir även de kurviga och knäskraparvänliga om man höjer hastigheten några snäpp.. *hihi* :mattias

Jo tack det var en ny upplevelse att ta kurvor i 200+ då blev dom helt plötsligt som värsta hårnålen.....

Men SKITKUL är det :D :rock

Back