CorbenDallas
Memento te mortalem esse!
Pålle skrev:Fetgoa vägar, nya hastighetsrekord och en dyr torr macka, kan det bli bättre![]()
Hur fort då? Min cykel är inte snabb ens i nerförbacke. Testade på vägen hem...

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Pålle skrev:Fetgoa vägar, nya hastighetsrekord och en dyr torr macka, kan det bli bättre![]()
CorbenDallas skrev:Hur fort då? Min cykel är inte snabb ens i nerförbacke. Testade på vägen hem...![]()
Hohoho... Ilsknast blev hans flickvän som satt i baksätet - trodde ett ögonblick att hon var på väg ut för att flytta på allt MC-drägg!!CorbenDallas skrev:Hårdast i Hurva är man om man står på gatan.![]()
Speciellt när övningskörning kommer.![]()
Även till synes raka sträckor blir även de kurviga och knäskraparvänliga om man höjer hastigheten några snäpp.. *hihi*CorbenDallas skrev:lite mkt rakt fram kanske
CorbenDallas skrev:CyberNinjan försöker göra sig förstådd. Det gick inte så bra...![]()
Oc jag ser varken fjädrar eller skum. Inte att lita på dom där som bor I Limhamn...![]()
CyberNinja skrev:Ser dock ut som jag förstod någonting rysligt äckligt![]()
Fjädrar o skum under stället *juh*, kan inte avslöja allt innan samligen på blåkulla idag. Allt förberett: nyservad kvast, trimmad katt och nypolerad kittel - look out!
metallgutten skrev:Även till synes raka sträckor blir även de kurviga och knäskraparvänliga om man höjer hastigheten några snäpp.. *hihi*![]()
metallgutten skrev:Även till synes raka sträckor blir även de kurviga och knäskraparvänliga om man höjer hastigheten några snäpp.. *hihi*![]()
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |
![]() |
Yamaha debuterar med V4 i MotoGP
Yamaha har meddelat att för... |
![]() |
Hojmys i Ugglans Park
Ända sedan början av 90-tal... |
![]() |
MC-mässan 2026
MC-Mässan är tillbaka 23–25... |