Onsdag 16apr

CorbenDallas skrev:
Jag dyker upp strax efter 17 skulle jag tro.

Vi lär väl märka när du kommer...... så som du putsat och "pyntat" så lär du väl lysa upp när solen gått ner :D

Så illa är det inte faktiskt. Skulle inte tro du märker nån skillnad faktiskt.

Nya bud för min del! Mitonga har fått mina nya kedja, så jag tänkte få till ett byte snabbt som tusan. :D

Jag ska försöka att sluta tidigare så jag kan bli klar, men det beror lite på hur mkt här är att göra på jobb. Hinner jag inte till samlingsplatsen i tid så möter jag upp nånstans senare.

Swappe, kolla din lur med jämna mellanrum pliiiiis...

hehehe, var glada ni slipper se hans skor... :crash :crash

Bifogat

• p1010003.jpg
    p1010003.jpg
    95.7 KB · Visningar: 120
Så här många var vi. Om det nu går att se...

Bifogat

• p1010004.jpg
    p1010004.jpg
    80.5 KB · Visningar: 119
CyberNinjan försöker göra sig förstådd. Det gick inte så bra... :hej :hej

Oc jag ser varken fjädrar eller skum. Inte att lita på dom där som bor I Limhamn... :D

Bifogat

• p1010005.jpg
    p1010005.jpg
    77 KB · Visningar: 119
Last edited:
Eeeeiiihhhh, killen trodde han va koool, för han hade en pis... Skulle nästan kunna tro han kommer från Malmö så hård han är... :D

Bifogat

• p1010006.jpg
    p1010006.jpg
    85.1 KB · Visningar: 113
Några av cyklarna vi villigt exponerade för dom smått skeptiska fiskebåtsförarna...

Bifogat

• p1010010.jpg
    p1010010.jpg
    100.3 KB · Visningar: 108
Hårdast i Hurva är man om man står på gatan. :rock
Speciellt när övningskörning kommer. :notme

Bifogat

• p1010012.jpg
    p1010012.jpg
    84.1 KB · Visningar: 106
CorbenDallas skrev:
Eeeeiiihhhh, killen trodde han va koool, för han hade en pis... Skulle nästan kunna tro han kommer från Malmö så hård han är... :D

Japp, stenhård är man om man bor i malmö.. det och kutryggad.. :( jäklar vad det nya ryggskyddet delar på kotorna.. :rolleyes:

Last edited:
En grymt bra början på säsongen! Bra vägar, skönt tempo, schyyst köttbullsmacka på Lisa´s... Några varv i burlövsrondellen fick avsluta. Tack alla som var med och körde idag.
:squid

metallgutten skrev:
En grymt bra början på säsongen! Bra vägar, skönt tempo, schyyst köttbullsmacka på Lisa´s... Några varv i burlövsrondellen fick avsluta. Tack alla som var med och körde idag.
:squid

Ja, det var skoj att köra idag! lite mkt rakt fram kanske, men där var skojiga sträckor som jag inte kört på innan. Skoj med variation! Mao, all heder åt resledarn, vem det nu var, jag såg sällan så långt fram... ;)

Håller med, kul som vanligt.
Lite minus att det inte blev nåt lekande bara.
Hade ju video kameran med mig.

Fetgoa vägar, nya hastighetsrekord och en dyr torr macka, kan det bli bättre :smasha

Back