Ons-körningar 18,00 Torget U-A

RwE skrev:
jag har ganska mycket luckor i helgen, slå en signal om du ser en lucka i molntäcket!!!... :hihi
Jajamen.Mekade igår. Flyttat vedhusventilationen från luftburken å hoppas därmed slippa oljeläck . Nu fattas bara ny olja det fins ju inte direkt gott om mc butiker i m-dal. kanske de blir en provtur i em förbi saltk. :)
 
Bladehunter skrev:
Jajamen.Mekade igår. Flyttat vedhusventilationen från luftburken å hoppas därmed slippa oljeläck . Nu fattas bara ny olja det fins ju inte direkt gott om mc butiker i m-dal. kanske de blir en provtur i em förbi saltk. :)

Tjena!
Hoppas att de hjälper, kolla du så att vevhusventilationen inte va tät nu!!
Olja hittar du på dom flesta tappar eller på autoprodukter i Uddevalla!
 
Jag dyker upp. Fast får försöka vara hemma till 20:00... :tuttar
 
RwE skrev:
Då måste det hinnas med minst en Öl innan du åker iallafall!! :fyllisar
de är klart vi ska ut och ta en öl ....jag och anders ska nog ut en sväng imorgon fredag om de är så att du ska med så är de bara att slå en pling ....0731586059
 
Bladehunter skrev:
Tack för turen igår, kort men kul. Jag o RWE tar en tur idag från monalisas vid 18:00 om någon annan har lust.

Det var lugnt och trevligt igår.. Kanonväder!!!
 

Bifogat

  • DSC00071.JPG
    DSC00071.JPG
    115.2 KB · Visningar: 96
Åka hoj eller titta på TV?

Någon som kommer åka ikväll?
Här i GBG ser det ut att klarna upp,
så nog finns det en chans till
en go´tur.
 
gasa eller

Tja alla orginal :D
Vad tror ni om en tur på ons i dee fin fina vädret :yoparty
Träffas ni 18,00 eller ska vi träffas 18,30 för att gasa en sväng å avsluta med en fika :lol
ja ja ni får fundera men inte för länge å de ska vara fulltankat,,,,,,,,,,,,,,,
 
Arons Mc skrev:
2195629 Tja alla orginal :D
Vad tror ni om en tur på ons i dee fin fina vädret :yoparty
Träffas ni 18,00 eller ska vi träffas 18,30 för att gasa en sväng å avsluta med en fika :lol
ja ja ni får fundera men inte för länge å de ska vara fulltankat,,,,,,,,,,,,,,,



Jag kommer inte, det är mycket roligare att jobba :rolleyes:
(den blev snygg mad det nya kåpglaset)
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top