Rockoholic
Återfallsknutte
- Gick med
- 4 Jul 2006
- Hoj
- Specialized Rockhopper 29er 2011 Bianchi Via Nirone 7 105 2011 BMW F800R 2011
The Jump Snap!
[YOUTUBE-ID]xovCtIp_XNM[/YOUTUBE-ID]
[YOUTUBE-ID]xovCtIp_XNM[/YOUTUBE-ID]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Herregud. Och vad är det för fel med ett vanligt hopprep då som dessutom är sjukt mkt billigare än JumpSnap? Inget!

Hoho. Klart att jag vet. Google var min vän än en gång och jag fann deras sida.Hallå du vet inte vad jumpsnap kostar
Undrar om folk köper det där![]()

Ghej.Denna uppfinningen är ju bara bäst, nån som kan får gärna göra den sebar i tråden.
[YOUTUBE-ID]aQspIJnQLRE[/YOUTUBE-ID]
Denna uppfinningen är ju bara bäst, nån som kan får gärna göra den sebar i tråden.
http://www.youtube.com/watch?v=aQspIJnQLRE
De flesta såna där saker måste dom sälja i europa och sydamerika för att det är olagligt att sälja skit som inte fungerar i USA. Vem är det som är dum nu?
Om jag minns rätt, så testade Filip och Fredrik TVshopträningsredskap.mjaa, inte riktigt sant; det gick en dokumentär häromåret om just tillverkare av sådan skit som tråden handlar om, 'gymredskap' som brukar krängas av tv-shop osv.
bötesbeloppen tillverkarna får, för att dessa redskap 'inte riktigt' håller vad de lovar, är blygsamma och relaterat till de vinster tillverkarna får, är det en fis i rymden.
vad ALLA de redskapen har gemensamt i reklamen, är att 'it will change your life' är ett återkommande 'löfte'. det är ju också det köparen drömmer om. (kommer tyvärr inte ihåg vad dokumentären heter).
det säljs MASSOR av sån skit i usa. en del av mina vänner från staterna, tycker det är kul att vi också får dras med skiten.
nu kan du räcka upp handen och sedan ta på dig dumstruten.
Om jag minns rätt, så testade Filip och Fredrik TVshopträningsredskap.
Slutsatsen var att en gråsten fungerade bättre.
mjaa, nu är ju inte fille & fredda några utmärkta exemplar av den mänskliga rasen, lätt muterade som de är, men i tex sådana sammanhang blir resultatet ändå densamma.
Penn & Teller, Bullshit
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen