Dr.Bike
Guest
Vilken tur, du kanske kan få jobb i försvarsindustrin.![]()
Har man tur då?

Hehe...
Nu ska ju 500 jobb bort i vår koncern.
Vi får väl se vilka de lyckliga blir.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vilken tur, du kanske kan få jobb i försvarsindustrin.![]()
Exempel:
Mord= ond!
Kött= mord?!
Ej vegan= ond människa?!!?
nåja, lite tankar ifrån mig iaf.
![]()
Beror inte ren ondska alltid på någon typ av psykisk störning, typ borderline, assberger(res.för stavningen), psykopat eller liknande.
Jag kan tänka mig att en sk. vanlig människa kan göra en ond handlig pga. grupptryck och liknande, men ångrar sig efteråt, får problem med sömn, mår dåligt och liknande. Men den som njuter att att plåga, våldta mm. Knappast ägnar en tanke åt offret
Beror inte ren ondska alltid på någon typ av psykisk störning, typ borderline, assberger(res.för stavningen), psykopat eller liknande.
Jag kan tänka mig att en sk. vanlig människa kan göra en ond handlig pga. grupptryck och liknande, men ångrar sig efteråt, får problem med sömn, mår dåligt och liknande. Men den som njuter att att plåga, våldta mm. Knappast ägnar en tanke åt offret
Det förtäljer inte historien, men jag hade väl tur antar jag...
Jag sa inte att ALLA andra var veka. Det var många som klarade sig.
Det jag sa i klartext var att: Många av de kaxigaste som skroderade om att de minsann INTE skulle bryta ihop, gjorde det.
Och de man normalt sett såg som de tuffaste (eftersom de hade en rent ut sagt djävla attityd...ungefär som du t.ex!) de bröt oxå ihop, när de kom utanför sin egna komfortzon...
Ett av kriterierna för "sund självkänsla" är just avsaknaden av behov att imponera på andra, verbalt eller via symboler.Så då stämmer det, att de som är som mest kaxiga är det för att dölja sin osäkerhet?
Då undrar man varför en hel del tjejer faller för den kaxiga, framåt och tuffa typen av killar?![]()
Så då stämmer det, att de som är som mest kaxiga är det för att dölja sin osäkerhet?
Då undrar man varför en hel del tjejer faller för den kaxiga, framåt och tuffa typen av killar?![]()
phulquote...sorry, men förklarar kanske varör jag inte tattuerat mig t.exEtt av kriterierna för "sund självkänsla" är just avsaknaden av behov att imponera på andra, verbalt eller via symboler.
Givetvis en regel utan undantag.
Varför tjejer agerar som dem gör är ungefär som att fråga varför Lottoraden ser ut som den gör.
Varför tjejer agerar som dem gör är ungefär som att fråga varför Lottoraden ser ut som den gör.
Det har oxå förklarats i olika trådar, ja t.o.m vetenskapliga teveprogram!
Amatörpsyklog Malte Dr.Bikesson tror det är "urgenerna" där det gäller att hitta en stark man att yngla av sig med.
Sen att kvinnsen (liksom männen) numera luras av yttre attribut och/eller fägnad är jo orättvist så det förslår!
Alla lurar sig själv kan man säga... och väljer fel då det visade sig att den tuffa fasaden bara var just en kuliss.
Se bara så många bittra ex det finns överallt t.ex
Men det tog ett tag att inse att de huggit i sten...
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick
Foto: Bilprovningen Nu ä... |
|
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman, Transpo... |
![]() |
Idag inleds nationella potthålsveckan
I år äger Nationella Potthå... |
![]() |
Nationella Potthålsveckan 1-7 maj
Det är återigen dags för Na... |
![]() |
Motorcykelns Dag 3 maj
Den 3 maj är det Motorcykel... |
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel
Foto: Bilprovningen Våre... |
|
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |
![]() |
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
En liten påminnelse om året... |
![]() |
2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
Nu är det bara två månader ... |
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |