powerjohan
Ogudaktig sporthojare
[YOUTUBE-ID]Mt5EaTMBE6o[/YOUTUBE-ID]
Får mig osökt att tänka på denna (hittar inte på tuben)
http://www.southparkstudios.com/clips/103809/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
[YOUTUBE-ID]Mt5EaTMBE6o[/YOUTUBE-ID]
Malmö verkar ju vara värsta hålligångstället enligt den neutrala nyhetsförmedlaren Fox News.
Du skulle ju passa in perfekt hos kulturvänstern med kissande konstnärer och judehatande demonstranter; deras största hobby är också att kritisera staten och samhället, allt för att framstå som lite alternativa och tuffa.Det finns inget ovidkommande i den där gamla och många gånger refererade till filmen. Det mest intressanta med den är hur svensk media så fort kunde så myten om Fox som någon typ av extrem propagandamaskin efter det där inslaget som varje svensk journalist borde gjort för länge sedan. Och så klart att det verkar vara många som så okritiskt köpt propagandan från (s)taten.
Du skulle ju passa in perfekt hos kulturvänstern med kissande konstnärer och judehatande demonstranter; deras största hobby är också att kritisera staten och samhället, allt för att framstå som lite alternativa och tuffa.
Happy days!![]()
Ja, men de är ju också de minst begåvade och konsekventa av alla nämnda grupper. Jag brukar ibland läsa på deras fåniga hemsidor och det smärtar mig att jag inte vågar skicka mail med några nyfikna frågor, t.ex. om hur en person ena dagen kan vara offer för judarnas imperialism och folkmord för att andra dagen vara en främling som hotar våra svenska normer, snacka om att inte veta vilket ben man skall stå på. Hur som helst så vill jag inte ha en massa småglin som ringer och mailar och lägger ut allt möjligt om en på sina töntiga hemsidor. Så länge kan jag rekommendera den enda, förvisso förmodligen kommunistiska, blogg som jag har som favorit:
http://svinstian.blogspot.com/
Higly addictive.![]()
Hur f*n kan du i ena inlägget spy galla över AFA och sen i nästa inlägg hylla en "blogg" som AFA-Doku ligger bakom? "Snacka om att inte veta vilket ben man ska stå på"
Sen ang. Svinstian så är inte sanningshalten vidare hög på den där sidan, en del stämmer alldeles säkert. Men många artiklar/blogginlägg är påhittade utifrån bilderna och har absolut ingen sanningshalt i sig. Ett exempel är bilden på tre personer som har en trekant, där svinstian påstår att de två killarna på bilden är med i FNG medans det i själva verket är två vanliga gais-supportrar som inte har något med FNG att göra över huvudtaget.
Det är ännu mer humor att folk verkligen tror på allt som skrivs där.
Hur f*n kan du i ena inlägget spy galla över AFA och sen i nästa inlägg hylla en "blogg" som AFA-Doku ligger bakom? "Snacka om att inte veta vilket ben man ska stå på"
Sen ang. Svinstian så är inte sanningshalten vidare hög på den där sidan, en del stämmer alldeles säkert. Men många artiklar/blogginlägg är påhittade utifrån bilderna och har absolut ingen sanningshalt i sig. Ett exempel är bilden på tre personer som har en trekant, där svinstian påstår att de två killarna på bilden är med i FNG medans det i själva verket är två vanliga gais-supportrar som inte har något med FNG att göra över huvudtaget.
Det är ännu mer humor att folk verkligen tror på allt som skrivs där.
Det är oroande att du vet så mycket om det där.
En 'vanlig' gaissupporter är förövrigt aldrig helt oskyldig ändå så de förtjänar nog lite skit.![]()
Anledningen till att jag vet en del är att jag under mina ungdomsår lyckades trassla mig in i den falangen ett par år. Har dock taggat ner och lever idag ett stilla svenssonliv där det räcker med att klaga över invandringen vid frukostbordet med jobbarkompisarna
Ang, gais-supportern så håller jag med dig; skit ska skit ha![]()
Har dem satt upp klistermärken?
Då skall jag fan rösta på de.
Får jag fråga, hur kommer det sig att s.k. patrioter inte ens fattat att de kan få 100% av rösterna i de skithål de är aktiva utan att kunna påverka ett skit?
Kolla här från Folkets grissida:
Arkiv för aktivitetsrapporter
Klistermärkesuppsättning i Kolsva
2009-03-11
Klistermärkesuppsättning i Värnamo
2009-03-10
Flygbladsutdelning i Kvidinge, Åstorp Kommun
2009-03-09
Flygbladsutdelning i Kalmar
2009-03-09
Flygbladsutdelning i Listerby, Ronneby kommun
2009-03-08
Klistermärkesuppsättning i Enköping
2009-03-08
Flygbladsutdelning i Gislaved
2009-03-07
Flygbladsutdelning i Ström, Lilla Edets kommun
2009-03-07
Flygbladsutdelning och klistermärkesuppsättning i Vallvik och Ljusne, Söderhamns kommun
2009-03-06
Klistermärkesuppsättning i Värnamo
2009-03-06
Det här är alltså vad de lyckats åstadkomma, och det i kommuner som ingen känner till ens.![]()
Anledningen är att de försöker upplysa folk om att de finns i kommunen. Då nationella inte har fördelen att kunna medverka i media.
Sen säger det väl en hel del om dig om du inte känner till någon av de kommunerna. Kolsva och Listerby är de enda jag inte hört talas om. Förmodligen bonnhålor på vishan med en 15 invånare
Ska även tillägga att jag aldrig varit med i folkfronten eller NSF, var inte NS över huvudtaget.
Anledningen är att de försöker upplysa folk om att de finns i kommunen. Då nationella inte har fördelen att kunna medverka i media.
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |
![]() |
SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa
Sveriges MotorCyklister (SM... |
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
![]() |
TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025
Nu är det klart att världen... |