Skrotnisse
What would Shervin do?
App, app, en ny mening börjar alltid med stor bokstav. Skall du påpeka andras stavningsmisstag måste du själv stava 100% korrekt![]()
![]()
![]()
Med bönder på bönders vis.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
App, app, en ny mening börjar alltid med stor bokstav. Skall du påpeka andras stavningsmisstag måste du själv stava 100% korrekt![]()
![]()
![]()
Antagligen för att svenskarna inte lyckats sådär jättebra dårå...![]()
Kallur hoppades jag faktiskt lite på, så det var synd att hon snubblade på första häcken.
Att OS har varit tråkigt hittills håller jag dock inte med om. Simningen och gymnastiken har varit jäkligt spännande, för att inte nämna damernas beach-volleyboll. Och då menar jag inte pga klädseln utan att spelet faktiskt är mycket mer intressant än herrarnas. Samma sak med gymnastik.
Tandemdykningen var också helt OK.
OS![]()
Varför finns inte OS i roadracing ?![]()
En jävligt bra fråga!
Det tillåts hästsport, men inte motorsport. Vansinne!Är det hästen eller bögen uppepå som ska ha medaljen i hästhoppning?
![]()
En jävligt bra fråga!
Det tillåts hästsport, men inte motorsport. Vansinne!Är det hästen eller bögen uppepå som ska ha medaljen i hästhoppning?
![]()
En del är cheyer....
Är det spjutet eller han som kastar spjutet längst som får guldmedalj?![]()
Orättvist för spjutet tycker jag.![]()
Tänkte du på det skämtet länge...?
...som är manshatande feminster med buskar i tuja-storlek i armhålorna. Tvi fan!![]()
:ridrövKnappast. Hästtjejer är vilda i sängen.![]()
Knappast. Hästtjejer är vilda i sängen.![]()
Det var så jävla genomtänkt.Nej, vad får dig att tro det.
Skojjar du eller? Gymnasitk är ju den gren som bland dem roligaste att kolla påVem skulle inte vilja göra sådana där pheta volter o allt va dem gör
![]()
![]()
![]()
Tresteg.. Ta fyra så kommer du längre...
Min bror råkade nicka en "stöt-kula".Synkroniserat simhopp....![]()
Man skulle kunna göra en hel del os-grenar mer intressanta, spjut tex: När 1:a deltagaren kastat sitt spjut skulle han/hon vara tvungen att springa rakt över planen för att få det godkänt och samtidigt försöka att inte bli träffad av kastare nr 2.
Brottning har för övrigt dött helt som idrott, e det meningen att jag skall bli upphetsad av att nån nästan lyckades rulla sin motståndare.....måsste ju varit 20 år sen nån faktiskt kopplade ett grepp och slängde sin motståndare i mattan.
![]() |
Bike kör Stark Varg EX!
Under hösten kommer Bike gö... |
![]() |
Customhoj Bike Show 2026
Den 23 till 25 januari körs... |
![]() |
Racing på Kjula Dragway till helgen
Den kommande helgen (23-24 ... |
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |
|