Onödiga OS grenar

• Thread starter Thread starter MC Doktorn
  • Start date Start date
Antagligen för att svenskarna inte lyckats sådär jättebra dårå... :D

Kallur hoppades jag faktiskt lite på, så det var synd att hon snubblade på första häcken.

Att OS har varit tråkigt hittills håller jag dock inte med om. Simningen och gymnastiken har varit jäkligt spännande, för att inte nämna damernas beach-volleyboll. Och då menar jag inte pga klädseln utan att spelet faktiskt är mycket mer intressant än herrarnas. Samma sak med gymnastik.

Tandemdykningen var också helt OK.

Jag är som du. Jag gillar alla de kvinnliga idrotterna där kläderna smiter åt. Gillar också när det är en manlig producent som tänker som mig angående kameravinklarna. Fuck yeah. Idrott är roligt.:tummenupp

Studsmatta måste väl ändå vara den onödigaste grenen. "-Titta mamma, jag e tre år igen. Wiiiiiiiii!!!" :) :rolleyes:

Knappast. Hästtjejer är vilda i sängen. :tuttar

Du har faktiskt en poäng där. Men du snackar om brudar som höll på med hästar i tonåren och inte som heltidssyssla. En jävla skillnad. En hormonstinn tonårsfjälla som ser hästakuk har väl den i skallen för all framtid, medans en som vigt sitt liv åt hästar nöjer sig med att glo på dase med jämna mellanrum. Penetreringen sköts då av flickvännens strap-on och fittslickeriet turas de om att ge varandra.

Nej, vad får dig att tro det.
Det var så jävla genomtänkt.

Last edited:
Tresteg.. Ta fyra så kommer du längre...

Word!

Samt att jag vill lägga till "Gång"... vem fan kämpar i åratal på att vara snabbast på att gå när man kan jogga och springa!? och gör man det (joggar eller springer) så blir man diskad... totaltkorkat.

Som att tävla i MotoGP, men inte få använda fler växlar än ettan...

Synkroniserat simhopp....:huvet

Man skulle kunna göra en hel del os-grenar mer intressanta, spjut tex: När 1:a deltagaren kastat sitt spjut skulle han/hon vara tvungen att springa rakt över planen för att få det godkänt och samtidigt försöka att inte bli träffad av kastare nr 2.

Brottning har för övrigt dött helt som idrott, e det meningen att jag skall bli upphetsad av att nån nästan lyckades rulla sin motståndare.....måsste ju varit 20 år sen nån faktiskt kopplade ett grepp och slängde sin motståndare i mattan.

Synkroniserat simhopp....:huvet

Man skulle kunna göra en hel del os-grenar mer intressanta, spjut tex: När 1:a deltagaren kastat sitt spjut skulle han/hon vara tvungen att springa rakt över planen för att få det godkänt och samtidigt försöka att inte bli träffad av kastare nr 2.

Brottning har för övrigt dött helt som idrott, e det meningen att jag skall bli upphetsad av att nån nästan lyckades rulla sin motståndare.....måsste ju varit 20 år sen nån faktiskt kopplade ett grepp och slängde sin motståndare i mattan.
Min bror råkade nicka en "stöt-kula".
Ingen bra idé.
Men manligt.

Bring back:
[YOUTUBE-ID]vHOA-VrcRZU[/YOUTUBE-ID]

Att motorsport inte är accepterat ju enkelt att förklara. Det är ju mc:n som gör jobbet. Föraren är ju bara en passagerare.
Så verkar iaf 9/10 tycka som inte har utövat nån form av motorsport. :p

Hela OS känns meningslöst. ><
För att en sport ska vara kul eller ens intressant ska den innehålla något av följande: Bilar, motorcyklar, lastbilar, hästar.

MotorsportsOS någon? ;D

Bort med luftgevärsskytte och in med militär 5 kamp:)

Gevärsskytte från 200m: Genomförs i två moment; en precisionserie och en snabbserie under vardera 10 respektive 1 min.
Hinderbana: 500 meter som består av 20 st hinder.
Handgranatskastning: Omfattar såväl precison som längd.
Hindersimning: 50 m med fem stycken hinder.
Terränglöpning: 8 km

Handgranatskastningen skulla vara spännande att kolla på när mätkillarna måste hinna mäta nedslagsmärket innan det brakar loss:tummenupp

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8