#6 Limpan
Snabb, men ändå lite långsam...
Har letat lite i trådar och på SBP hemsida men hur lätt är det att omregga ett fordon? Vad är det som klassas som ombyggtfordon?
Ska göra följande: se mitt garage.
Ska bes. nu i aug. innan jag börjar bygga så jag har 2 år på mig iallafall eller ska jag regga om den direkt när den e klar? Vad kan hända?
Är dom jätte jobbiga eller går det på en kvart?
Ska tillägga att motorn ska inte trimmas och att org. ljuddämparna ska åka med på en ev. bes.
Om man bara kollar på regpappret med vikt och längd så kommer det nog stämma ganska bra efter ombyggnaden.
Vad är det som gäller? Hur har ni andra som byggt om gjort? Vad kostar en ev. omreggning.
// Linus
Ska göra följande: se mitt garage.
Ska bes. nu i aug. innan jag börjar bygga så jag har 2 år på mig iallafall eller ska jag regga om den direkt när den e klar? Vad kan hända?
Är dom jätte jobbiga eller går det på en kvart?
Ska tillägga att motorn ska inte trimmas och att org. ljuddämparna ska åka med på en ev. bes.
Om man bara kollar på regpappret med vikt och längd så kommer det nog stämma ganska bra efter ombyggnaden.
Vad är det som gäller? Hur har ni andra som byggt om gjort? Vad kostar en ev. omreggning.
// Linus
