Omogna ligister

Status
Ej öppen för fler svar.
Vem har kört i 300 km/h genom staden, vem har gjort det?:hoppa

Jag vågar inte komma upp i dom hastigheterna.. Tycker det kittlar så läskigt när jag ligger i 280km/h vid järnvägsrondellen.. För att inte tala om vägbulorna, inte skoj att flyga över dom i 250km/h++ :näsblod :näsblod :näsblod :tungan

Helt ärligt den som lyckas hålla 300km/h genom stan förtjänar medalj och en plats i motgp

Men vad fan! Det är ju Richard Herrey som skapat tråden!!

Han höll på att bli överkörd en dag i staden, på esplanaden.. I sina gyllene skor..

Tro fan att den gamle mormonen är sne!!

Osis att han är ovän med Bert, annars hade han skickat några försupna vakter från sommarland och problemet hade varit löst!

haha ja vi fick ju till slut en riktig nolla som leker polis :D gå till din jäkla trailerpark och knäck ett sexpack folköl innan du gör illa dig :tummenupp

kan inte rille ta å berätta för kidsen vart han bor så kan vi samla ihop en gäng som åker å slangar utanför hans hus i 300 km/h MINST? och sen kommer det snigelspår från både fru och dotter! jag svääääär!!

kan inte rille ta å berätta för kidsen vart han bor så kan vi samla ihop en gäng som åker å slangar utanför hans hus i 300 km/h MINST? och sen kommer det snigelspår från både fru och dotter! jag svääääär!!

Låter som en bra kupp!

Hej,

Jag har läst vad ni har att säga och jag kan säga som följer, det märks att folk med liten baddare mellan benen äger en sån där så kallad sport-mc. Ni ska se era ligister, jag har bekanta som känner till varenda steg ni tar, vi ses på allén på lördag, Så ska jag säga er ett sanningens ord!

Kör säkert om ni har ett samvete
Richard

Kommer Richards pansarbrigad att stå uppstaplad i allén under morgondagen och invänta oss sporthojsfolk??
1190899515.jpg

Buhu.. Inga fransar har jag, å min hoj gör inte ens 300. Vilket helvete! :gråta :jisses

haha ja vi fick ju till slut en riktig nolla som leker polis :D gå till din jäkla trailerpark och knäck ett sexpack folköl innan du gör illa dig :tummenupp

TommI gå hem till dig själv var du nu bor och knäck lite salta pinnar!

Last edited:
Herregud!!
Fattar Ni inte att han driver med er??? V70 och allt...
Fått er att fylla 9 sidor med "moteld" på denna tråd...

Heja Rikard!!!! Tur att det finns så insiktsfulla och nyanserade mogna män i riket som du!! Kör du din V70 så det ryker i hela Växjö.
Ha de............Per :squid

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...