Omogna ligister

Status
Ej öppen för fler svar.

Bl@ck

Medlem
Gick med
12 Aug 2006
Ort
somewhere@home
Hoj
Honda CB1000RA -16
Vet inte varför men när jag läser RichardH's inlägg så tänker jag tillbaka till Ronny och Ragge perioden. Kommer ni ihåg avsnittet när de försöker köra om en Svensson i sin Volvo 240...
[YOUTUBE-ID]Cnv8A0USmi0[/YOUTUBE-ID]
Det är nästan så man kan placera RichardH bakom ratten,
Tänka sig att det inte är någon skillnad på Svensson beteenden då och nu.
Förutom att 240 blivit V70 :D
 
Last edited:
Gick med
31 Aug 2003
Ort
Västerås
Hoj
HD night rod special -09 ,En Chopper, Bandit 1200,KXF 450 -09, YZF R1
De var säker han som tvärnita när jag kom bakom så jag snudda v70in med knät när jag precis han klippa han på innern....jätte bra med folk som leker polis...så man garanterat dör i trafiken...
 

homer63

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2008
Ort
08Söder
Hoj
äckligt fort
Vet inte varför men när jag läser RichardH's inlägg så tänker jag tillbaka till Ronny och Ragge perioden. Kommer ni ihåg avsnittet när de försöker köra om en Svensson i sin Volvo 240...
[YOUTUBE-ID]Cnv8A0USmi0[/YOUTUBE-ID]
Det är nästan så man kan placera RichardH bakom ratten,
Tänka sig att det inte är någon skillnad på Svensson beteenden då och nu.
Förutom att 240 blivit V70 :D


:tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp
 

Gabor

Guest
bästa och vettigaste tråden på länge:rolleyes:
QUOTE]

mjaa...jag tycker att min mjäll tråd är befogad, ett 'problem' ingen pratar om här på sh, men som jag vill belysa och hitta en lösning på. någonstans därute finns den rätta lösningen. och sanningen.

Då kan sk a man ska öppna en tråd åxå om att skinnställ överlag är felsydda. Jag tycker alltid att det klämmer som fan i grenen, får inte plats liksom med paketet. Har talat med flera representanter om dett problem, men det gick inte att lösa sa dessa....:D
Nä, det hjälper inte med att ligga: ofta.
 

GuessWho

Ny medlem
Gick med
4 Jul 2008
Ort
-
Hoj
Kawasaki ZR-7S (inlöst), Honda NX ZWT Edition, Honda CB500F
Vet inte varför men när jag läser RichardH's inlägg så tänker jag tillbaka till Ronny och Ragge perioden. Kommer ni ihåg avsnittet när de försöker köra om en Svensson i sin Volvo 240...

Ronny och ragge byhåla 2 del 1

Det är nästan så man kan placera RichardH bakom ratten,
Tänka sig att det inte är någon skillnad på Svensson beteenden då och nu.
Förutom att 240 blivit V70 :D

haha
Tack för ett gott skratt :tummenupp
Var länge sen man såg Ronny och Ragge men det klippet var rätt kul ändå.

Såg nästa del också:
Ronny och Ragge Byhåla 2 del 2

Det var kul i början när Ronny och Ragge ska gömma sig på macken och får hjälp av en söt tjej som jobbar på macken och sen kommer volvo ligisten in och är helt skogstokig och skriker och har sig...

<Volvo ligist> VAR E DOM ?
<Söt tjej> Vilka då?
<Volvo ligist> RAGGAR JÄVLARNA !!111
<Söt tjej> Raggar jävlarna?
<Volvo ligist> JA!
<Söt tjej> Ja du, du, ni menar sånna här killar med jeans kläder och som har sånna här stora polisonger och som kör en, en, en beige ford ?
<Volvo ligist> JA JA JA EXACKT EXACKT !!111
<Söt tjej> Nej, nej, dem har jag inte sett
<Volvo ligist> HUH ?!?
<Söt tjej> Nej tyvär jag har, jag har inte sett dem
<Volvo ligist> FAAAAEEEEEEEEENNNN OCKSÅ !!111oneoneone
<Volvo ligist> *kutar till Volvon och kör iväg som en tok*
<Söt tjej> *ler och är stolt över sin list*

:D


Snyggt också ~ 04:45 in i andra klippet när de kör in i Stockholm och kör så navkapslarna åker av. :yoparty
Men annars var det andra klippet inte så kul.
 

RichardH

Bannad
Gick med
18 Sep 2008
Ort
Växjö
Hoj
V70
Hej

Jag spenderade 1 timme av min Lördag utanför McDonalds utan att där dök upp en endaste av er ligister. Jag skulle vilja att ni tar er en självrannsakande tankestund och tänker efter, är det inte bättre att växa upp? Man kan inte vara barn hela livet.


En del av er är oerhört omogna, föga oväntat.
Richard

Hej

Min granne Kjell har köpt en ligist-mc. Ni kan nog förstå min besvikelse och jag ber därför er ligister här inne om hjälp, jag måste få bort denna avskyvärda helvetesmaskin från mina gator.



Hör av er
Richard
 
Last edited:

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Ort
Karlskoga & Örebro
Hoj
CBR600RR -03
Hej

Jag spenderade 1 timme av min Lördag utanför McDonalds utan att där dök upp en endaste av er ligister. Jag skulle vilja att ni tar er en självrannsakande tankestund och tänker efter, är det inte bättre att växa upp? Man kan inte vara barn hela livet.


En del av er är oerhört omogna, föga oväntat.
Richard

Hej

Min granne Kjell har köpt en ligist-mc. Ni kan nog förstå min besvikelse och jag ber därför er ligister här inne om hjälp, jag måste få bort denna avskyvärda helvetesmaskin från mina gator.



Hör av er
Richard

Ja vi vet att du är en sk flame, ge upp nu.
 

Dr.Pepper

Gudomlig sporthojare
Gick med
4 Jul 2007
Ort
Idyllen
Hoj
939 Hypermotard SP + Yamaha R1
Hahaha.. det här blir bara roligare och roligare. Tråden får +5 i betyg. "Ligist-mc" och "mina gator" var för gulligt :rofl :hihi
 

Vegas

Racing, plåster för själen...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Falun
Hoj
BMW S1000XR -18 + Sv 650 (R) K2 + SV 650 K3 + Gixxer dragbike K2 + Gixxer 1000 K1 + Gixxer 1000 K3 + Honda CB125T
Hej

Man kan inte vara barn hela livet.

Varför ska man ha så brottom att bli vuxen??:yoparty
Sen kan man ju fråga sig vad vuxen är, är det att spela golf en söndag och totalt ignorera familjen?:tuttar
 

Bifogat

  • trash.jpg
    trash.jpg
    10.2 KB · Visningar: 31

eled

Guest
Killen kanske fått för lite tjej runt sig, en del blir väldigt gnälliga om sex uteblir. Kanske han fått indraget körkort ?:D

Mitt x han fick problem direkt när sheriffen ställde han inför domaren. De drog hans körkort på 1 år, fick över $20000 i böter. Körde visst 120 mph på 55 väg. Kostade borgen också att komma fri direkt. Han har alltid varit het av sig så jag tror att han sa nog ett och annat till den som stoppade honom Han fick säkert påslag för det med.
Jättesynd :D
 

Gabor

Guest
Kul tråd....Är det månne Iron,i-Micke som flejmar...lite hans stuk på text.:D

Killen kanske fått för lite tjej runt sig, en del blir väldigt gnälliga om sex uteblir. Kanske han fått indraget körkort ?:D

Mitt x han fick problem direkt när sheriffen ställde han inför domaren. De drog hans körkort på 1 år, fick över $20000 i böter. Körde visst 120 mph på 55 väg. Kostade borgen också att komma fri direkt. Han har alltid varit het av sig så jag tror att han sa nog ett och annat till den som stoppade honom Han fick säkert påslag för det med.
Jättesynd :D

Du gillar inte ditt x ? Kanske därför han är x..
 
Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

Top