Samma härvilken tur att man är ett fotofreak då så man inte glömde bort det![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Samma härvilken tur att man är ett fotofreak då så man inte glömde bort det![]()
Allt detta är bara snicksnack från köpare för att pruta på priset. Även de som tycker det är ok börjar diskutera priset för det är kina kåpor, annan lack, lagd lite lätt osv för det är till deras fördel så priset sjunker men i själva verket inte bryr sig.
Många ggr tjänar man mer om man säljer hojen i delar än sälja den komplet för folk vill ha allt så billigt.
Brukar säga det, vill man ha nytt får man köpa en i butik, mina grejer är använda. Trotts det sköter jag mina grejer bättre än de flesta, får ofta beröm av de som ser min hoj, men så fort nån ska komma och kolla på den ska de klaga på helt onödiga grejer.
Köpte du den på Stibix i Borås? Snygg var det iaf![]()
Så svårt är det ju inte att spara före-medans-efter bilder på lackeringen, då ser köparen i vilket skick den var innan.
jag tycker att 10 eller mer år gamla hojjar ska ha kvar original-lacken, blinkersen och regplåtslemmen. fabriksnya ska lackas om direkt.
jag tycker att 10 eller mer år gamla hojjar ska ha kvar original-lacken, blinkersen och regplåtslemmen. fabriksnya ska lackas om direkt.
Vet inte vilka cycklar du tittar på, när du kan skriva att dom i flesta fall ser för jävliga utJajo men vi snackar om ommålade sporthojar, som i de flesta fall ser för jävliga ut och tappar värdet duktigt jämför med även nött orginalskick. Det betyder att folk över en viss ålder vill ha det så, inte att de är jobbiga jävlar som prutar på allt de ser.
Vet inte vilka cycklar du tittar på, när du kan skriva att dom i flesta fall ser för jävliga ut, överlag ser väl dom nylackade bättre ut än dåligt
, så många är ju inte lackade i annan kulört än orginal
, men du kanske vet något som ingen annan vet ?
Jag vet massor som ingen annan vet, men jag var lite otydlig. All heder till omlackade hojar så länge det är snyggt gjort och orginal, eller jävligt smakfullt.
Men det är det inte, de blir ju saffransgula med kinesiska tecken eller tribals.
Folk gör väl vad man vill med sin egen ägodel. Förstår inte vad folk gnäller om, vill man ha en original så behöver man inte kika på omlackade.
Begagnade kåpor är inte speciellt jobbigt att köpa till sin totalskrotade moppe. Sen är det bara sälja den i nyskick.Det som gör att en omlackad hoj sjunker i värde är folks snäll och rädsla för en hoj som kanske har vart i backen och inte skicket i sig..
Synd att folk inte kan fatta att hojar faktiskt är till för att användas..![]()
Begagnade kåpor är inte speciellt jobbigt att köpa till sin totalskrotade moppe. Sen är det bara sälja den i nyskick.
Då kan du köpa mina originalkåpor i toppskick inkl tank x2 när du får dina sålda.Har orginalkåpor till en R6 06 till salu.
Svarta varianten.
De är totalskrot. Inte en kåpdel som är hel, därav priset.
Halva nyskickpriset. 14.000:-
Först till kvarn.
Dal-Mausen
![]() |
Vinnarhoj från Custom Bike Show
I nästa nummer av Allt om M... |
![]() |
Testhoj hämtas från Sulas MC
Vi åkte till Strängnäs för ... |
Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon
Foto: Andreas Johansson ... |
|