Omkullsparkad polishoj...

Status
Ej öppen för fler svar.

gixxer300

Ny medlem
Gick med
23 May 2006
Hoj
gsxr1000 k6
Min polares polare jobbar som besiktningsman och det händer ibland att han får följa med trafikpolisen ut och besiktiga fordon, en s.k. flygande besiktning

Nu var det så att han var ute på just en sådan tillsammans med ett par poliser från Stockholms trafik enhet... Någon polisbil samt nån polishoj..
De stannade en kille på en sporthoj, började diskutera med denne samt mäta lite på hojjen... Sporthojåkaren hade även en kamrat som tydligen hamnat lite på efterkälken...

Denne ser att sin kompis blivit stoppad och bestämmer sig för att sakta ned, sträcka ut benet, sparka omkull polishojjen i farten som stod parkerad vid dikes kanten.... Han gör detta och polishojjen rullar ned i diket likt en klubbad säl....

Sedan drar hojjen vidare med högt tempo från platsen...

Min fråga; var det någon stolle härifrån som gjorde detta??? Vore kul att få veta... Nu lär ju MC-poliserna vara mycket mer nöjda med oss....

De hände en onsdag för några veckor sen också...eller så är de kanske samma incident.

Ungefär lika kul som att bränna upp Bauhaus, personbil eller Polisstation. På en skala 1 till 10, en nolla. Om det anspelar på personligheten eller IQ spelar nog ingen vidare roll - trots allt en nolla.

Sjukt onödigt !! Men jag hade kunnat betala en slant för att få sett det!!

Fruktansvärt iskallt gjort!

Vilket rix pucko! Inte nog med att reparations pengarna går från skatte pengarna... Hur stor nagel i ögat blir inte hojåkarna mot snuten??

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Back