Även MC-Polisen gör det (klotar)

Shit...
Ingen som har en bild på när han försöker wheela?
Eller var det kanske nån som hängde av honom?
Hoppas han klarar sig bra, vår hojkamrat.

Eas skrev:
2283753 Hoppas att det gick bra för han!
Det hoppas jag med. Tur att proffsen (hojpoliser och budmotorcyklister) alltid kör med full utrustning oavsett värmen.
/J

Jörgen Karlsson skrev:
2283763Tur att proffsen (hojpoliser och budmotorcyklister) alltid kör med full utrustning oavsett värmen.
/J

Vilken tråd syftar du på nu? ;)

Jörgen Karlsson skrev:
2283801 Denna förstås! ;)
/J

Uhm .. ok .. :)

Hoppas killen/tjejen klarar sig dock. Läste jag rätt att han/hon gled 50 meter? Lät isf som att det gick undan lite.

En MC Polis som stoppade en kompis välte sin bumse 10 sekunder efter han parkerat. Han vart inte på bättre humör när folk skrattade och tog bilder + att växelpeken gick av... :lol Det vart ombesiktnig för kompisen :4skrika

Polisbilar är ju överrepresenterade i olycksstatistiken så varför vara förvånad när det gäller MC? Hoppas det gick bra för föraren.

Hoppas han klarar sig, han kanske försökte köra ikapp me nån å blev rejält paff när han insåg att inte knäskrap funkade med trailern :pannkyss

MrRoadSnail skrev:
2283908 Uhm .. ok .. :)

Hoppas killen/tjejen klarar sig dock. Läste jag rätt att han/hon gled 50 meter? Lät isf som att det gick undan lite.
Gled 40 m på asfalt när jag körde 70 km/h

granath_ skrev:
2284013 mohaha :hihi
när var detta ?

På cruisingen, så de va ju ganska mycke folk i rörelse, tidigare på dan va det en MC polis som satt på tanken och körde från rådhustorget till station... bakhjulspunka.

Rigge skrev:
2284165 På cruisingen, så de va ju ganska mycke folk i rörelse, tidigare på dan va det en MC polis som satt på tanken och körde från rådhustorget till station... bakhjulspunka.
Jag såg en polis förra året hämta ut en ny fjr1300 som han kom ca 75 meter med innan la den i första böj.
Fotpinnen gick av i fästet i ramen, så en ny fick hämtas ut på försäkringen.
Det gäller alla förare att köra med insidan även poliser.

Kanske har vi någon mc-polis här på forumet som kan berätta om olycks-statistiken för mc-poliser?

Nyheter
Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Back