Nån talang som passade på att provsitta den säkert.
Låter inte helt omöjligt. Finns ju ett par videos på dutuben med diverse fulla drägg som försöker provsitta hojar och välter dem och sedan springer så fort de kan från platsen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nån talang som passade på att provsitta den säkert.
Fast varför skulle de i så fall passa på att repa varenda kåpa då?![]()
Såhär slutar denna episod.
Två veckor på verkstad och de ger kostnadsförslag på 39k till FK vilket leder till att de beslutar att lösa in den.
Två veckor för kostnadsförslag... trist...
well... De ger 21 för den. Så jag vet inte, borde väl anses som rimligt. -01, superfräsch, lite diskret lull lull, nybes utan problem, däck som var två resp en säsong gamla... Men men, vad ska man göra, bara att leta sig en ny hojBlev du nöjd? Rimlig inlösen? Insats till en fet sporttourer![]()
Jag vet inte vad det brukar ligga på, men är ganska nöjd med att hela ärendet tagit två veckor och några dagar.Vi önskar att vi kunde vara snabbare men hela gården är tyvärr full av kraschade, sabbade och stöldskadade hojar.
Vi önskar att vi kunde vara snabbare men hela gården är tyvärr full av kraschade, sabbade och stöldskadade hojar.
den var väldigt fin, ingen som kunde tro att den var 12 år gammalSynd. Den såg väldigt fin ut på bilderna.
Men å andra sidan är det aldrig kul att få tillbaka någon man bryr sig om efter sabotage. Den känns besudlad på ett sätt som är svårt att förklara. Det blir aldrig riktigt samma sak.
Jag hade min första bil, en superfin Audi, som jag putsade på varje helg. En morgon kommer jag ut och någon har lyft upp en parkeringsskylt och satt den i motorhuven. Vart försäkringsärende och fick tillbaka den med ny front och huv efter cirka 4 veckor. Det var ett snyggt jobb och ingenting syntes. Men det bara kändes helt fel. Svårt att förklara. Men man blir så irriterad och förbannad och lägger så mycket negativ energi på det att man blir bara less på att se skiten sen.
Lika bra, nu kan du köpa dig något nytt![]()
Täcker en halvförsäkrad hoj det då? .. om annat motordrivet fordon orsakt...Så här skulle du ha gjort Om ett annat okänt motordrivet fordon orsakat skadorna på din bil, en ”parkerings-, eller smitningsskada” måste du göra en polisanmälan. Du måste kunna styrka att ett okänt motordrivet fordon orsakat skadorna, om möjligt, med ett vittne. Bedöms skadan som en ”parkerings-, eller smitningsskada” är det Trafikförsäkringsföreningen som slutgiltigt står för skadekostnaden.
Har råkat ut för det en gång "någon" hade backat/kört på min mc på en parkeringsplats( stormarknad, ställ aldrig en mc på en sådan plats )
well... De ger 21 för den. Så jag vet inte, borde väl anses som rimligt. -01, superfräsch, lite diskret lull lull, nybes utan problem, däck som var två resp en säsong gamla... Men men, vad ska man göra, bara att leta sig en ny hoj
Jag vet inte vad det brukar ligga på, men är ganska nöjd med att hela ärendet tagit två veckor och några dagar.
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner
En exklusiv motorcykel med ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Vision CE
På IAA Mobility 2025-mässan... |
![]() |
Höstrusch för våra fotografer
Inte bara sommarmånaderna, ... |
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |