Olof Eriksson
1 0lof 3riksson
Omkörningar är något som man helst inte övar på då det alltid känns som en stor risk, hur gör man egentligen omkörningar? Hur tränar man att göra omkörningar? Göra på så sätt som man ser på TV när de dyker in frammanför framhjulet på den som blir omkörd känns lite väl häftigt att göra på träning...
Tänkte bli så ambitiös i sommar att jag kör crossbana på veckodagarna och motard (gokartbana) på helgerna, dvs slå om en hel del däck ;D Frågan är då, vad bör man ha för däck som klarar sig en bra stund och går relativt bra i leran? Det får ju inte vara för bra grepp heller då man vill kunna använda sin träning när man ska köra på riktiga motardbanor sen! Mina skurna slicks var lite besvärliga i kurvorna när jag testade förra året ;D
Försöker vinna årets "starta flest trådar"-pris om det är nån som undrar
(eller så är man väldigt intresserad å nyfiken)
Tänkte bli så ambitiös i sommar att jag kör crossbana på veckodagarna och motard (gokartbana) på helgerna, dvs slå om en hel del däck ;D Frågan är då, vad bör man ha för däck som klarar sig en bra stund och går relativt bra i leran? Det får ju inte vara för bra grepp heller då man vill kunna använda sin träning när man ska köra på riktiga motardbanor sen! Mina skurna slicks var lite besvärliga i kurvorna när jag testade förra året ;D
Försöker vinna årets "starta flest trådar"-pris om det är nån som undrar