omkörd av kråmpråm

Infamous

GO Kånkelberrys!!!
Gick med
4 Jul 2005
Hoj
2004 Kwakka kryss-tia
fifan för kråmpråmar...

ligger och crusar i septembertempo på bogesund, inte helt fullt, en måste ju tänka på kalla däck osv...:arsele vi skyller på dom...när jag helt plötsligt ser en kråmpråm i backspegeln som ligger och slickar mig i arslet! när jag slår av vid fästningen och häststället så glider han förbi och lägger sig tätt efter mina 3 framförvarande polare, för att sedan dra förbi dem i följande vänsterböj med fåtöljhäng, täckjacka, fotpinneskrap och skymd sikt...:D

tror aldrig jag sett 4 sporthojsåkare med så tilltuffsade egon vid fikat i vaxholm...:tuttar

Han kanske hade en sugen fru där hemma och då behövs ingen R-hoj för att komma hem fort.

Antingen var blysänkeföraren otroligt duktig men troligare är väl att ni körde ruttet!? Din hoj får inte pisk av en trålare på den vägen. :arsele

haha samma sak hände nästan mig förut, blev omkörd av en krompråm. på yttern i en vänstersväng.

Dock hade jag slagit av tempot då jag inte visste hur vägen såg ut, tror han hade blivit förbannad för jag körde om han tidigare :yoparty .

Dock såg det fan ut som slagskäppet skulle välta då fotpinnen tog i, och jag hade ingen större lust o va inblandad i en smäll så backa av lite o stekte han ordentligt senare istället :tungan

"följande vänsterböj med fåtöljhäng, täckjacka, fotpinneskrap och skymd sikt...
tror aldrig jag sett 4 sporthojsåkare med så tilltuffsade egon vid fikat i vaxholm..."

Varför tilltufsade egon över att en idiot kör om er?

ingen utav oss var ju särskilt imponerad av själva omkörningen utan alla blev ganska paffa att han till att börja med kom i kapp, körde om och drog iväg...men jag kör ju som en kärring, så det kanske har med det att göra...:D

nu för tiden går de ju o köpa öhlins till glidarn.. dom har feta usd gafflar som funkar bra samt stora bromsar..
dom ligger ju även runt 100hk o de går de ju o köra undan med.. tror nog mer att de e förare samt fotpinnar som sätter begränsningen idag.

ingen utav oss var ju särskilt imponerad av själva omkörningen utan alla blev ganska paffa att han till att börja med kom i kapp, körde om och drog iväg...men jag kör ju som en kärring, så det kanske har med det att göra...:D

tror helt klart det har med hojen att göra.
Du skulle behållt den gamla .... :tungan

/peppe

fifan peppe, jag får ta i som du gjorde med dina avon däck...blev en fin bild iallafall...gamla hojen ägde på dom vägarna...:tuttar

Nyheter
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard