fifan för kråmpråmar...
ligger och crusar i septembertempo på bogesund, inte helt fullt, en måste ju tänka på kalla däck osv...
vi skyller på dom...när jag helt plötsligt ser en kråmpråm i backspegeln som ligger och slickar mig i arslet! när jag slår av vid fästningen och häststället så glider han förbi och lägger sig tätt efter mina 3 framförvarande polare, för att sedan dra förbi dem i följande vänsterböj med fåtöljhäng, täckjacka, fotpinneskrap och skymd sikt...
tror aldrig jag sett 4 sporthojsåkare med så tilltuffsade egon vid fikat i vaxholm...
ligger och crusar i septembertempo på bogesund, inte helt fullt, en måste ju tänka på kalla däck osv...
vi skyller på dom...när jag helt plötsligt ser en kråmpråm i backspegeln som ligger och slickar mig i arslet! när jag slår av vid fästningen och häststället så glider han förbi och lägger sig tätt efter mina 3 framförvarande polare, för att sedan dra förbi dem i följande vänsterböj med fåtöljhäng, täckjacka, fotpinneskrap och skymd sikt...tror aldrig jag sett 4 sporthojsåkare med så tilltuffsade egon vid fikat i vaxholm...

.