Omgjord CBR1000 RR

Bio_Head

Newbie, nu mera MED lämp
Gick med
28 Jan 2005
Hoj
Honda XR125L
Min kompis har återigen gjort om en cbr..

fast denna gången en annan typ av cbr..

Han försökte få ett ganska "rejsigt" utförande på den.. tog bort onödigt krimmskramms..

Orginal

Mod

Last edited by a moderator:
Jag hjälper dig att se mer mogen ut. Tar bort alla smilisar. Det är för mycket lunar över.

Tyckte orginal var snyggare, särskilt i underkåpstrakten.
Den moddade ser för "tung" ut där. Som en Blade som blivit lite lönnfet..

//Anders.

Bio_Head skrev:
Min kompis har återigen gjort om en cbr..

fast denna gången en annan typ av cbr..

Han försökte få ett ganska "rejsigt" utförande på den.. tog bort onödigt krimmskramms..

MMM...den var nice men han glömde o ta bort klistermärkena på swingen..!

swedie, "Ogiltig Inlägg. Om du följde en länk, vänligen rapportera till webmaster." Kan inte ändra =) skojja bara lite :rolleyes:

tack ändå =)

Seriöst nu, min högst personliga åsikt är att den moddade bilden inte ens är snyggt gjort. Slarvig PS jobb, ser förskräckligt ut.

Min kompis har gjort det igen...... - Kom ihåg att det är inte huvudpersonen som skrivit brevet.. doohh

/Nitrous

Nitrous skrev:
Seriöst nu, min högst personliga åsikt är att den moddade bilden inte ens är snyggt gjort. Slarvig PS jobb, ser förskräckligt ut.

Min kompis har gjort det igen...... - Kom ihåg att det är inte huvudpersonen som skrivit brevet.. doohh

/Nitrous
Ja den svarta fläcken där fästet till passagerarpinnarna suttit var det "newbie" varning på, pixlarna på översidan av kutsen var ju inte vackra, sen undrar jag om det inte av misstag kladdats på tanken innan de började "modda", + att kladda rött där backspeglarna satt utan att stämma av färgen med närliggande områden var inte snyggt.

Men var det grabbens första jobb i Photoshop så får man väl ge honom godkänt i allafall, alla är ju inte så bra som Du Nitrous!

betydligt bättre än cbr:en iaf.. R1:an va riktigt lyckad... förutom sista bromsoket som är ditklistrat lite fult.. annars grymt snyggt.! :tummenupp

Men kom igen nu..alla måste ju börja någongång. Träning ger färdighet. Fast det är klar att modda bort fästerna till kåpan känns ju dumt. :rolleyes:

//KaliZ

håller med, de var inte de snyggaste (cbr) mansett, men bättre än vad jag hade gjort de, som sagt, man måste börja..

gilar annars R1:an, nice!

Nyheter
Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Back