Tycker Tuono är riktigt läcker och låter gött! Det skulle jag välja om jag skulle ha något annat än en plastraket vill säga. Dessutom torde dom vara ganska prisvärda nu när någon ny rsv4-baserad skapelse är på g...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Finns väl hundra trådar i detta ämne, leta i dessa eller du kanske inte kan bestämma dig för hårt eller mjukt bröd heller
![]()
Gillar inte Millens röv... Duccen ÄR ju däremot mumma... Kanske en importerad 1098, finns tyvärr ingen "s" i min plånboksklass...
MMMM inte så säker... att stålarna räcker till 2 sådana här gamla veteraner. En fin CBX.. ca 60.000. Och RD500 är på väg upp i pris, hänger på RG500 som nästan ej går att köpa. En del RD500 i Tyskland nu för 6000 Euro. Så 2 gammlingar räcker ej pengarna till.
Hmm det låter höras det!!!S är bara en posörgrej vad gäller 1098:an - 1198:an kan det vara mer intressant på när man får antispinn med i paketet.
Öhlinarna på S:en är pajasgrejer jämfört med de riktiga prylarna.
Det är verkligen inte värt att jaga en 1098S...gjorde den där analysen innan jag shoppade, för mig stod det mellan en 1098:a och en 1198S - och jag kunde inte motivera en skillnad på 50+ då.
Min hoj är stygg på bana, fjädringen funkar kalas, och det är mer mos än jag kan hantera, det hissar framhjul i tid och otid ur böjarna.Rocknroll-hoj.
...och ljudet, utseendet...![]()
Hmm det låter höras det!!!S är bara en posörgrej vad gäller 1098:an - 1198:an kan det vara mer intressant på när man får antispinn med i paketet.
Öhlinarna på S:en är pajasgrejer jämfört med de riktiga prylarna.
Det är verkligen inte värt att jaga en 1098S...gjorde den där analysen innan jag shoppade, för mig stod det mellan en 1098:a och en 1198S - och jag kunde inte motivera en skillnad på 50+ då.
Min hoj är stygg på bana, fjädringen funkar kalas, och det är mer mos än jag kan hantera, det hissar framhjul i tid och otid ur böjarna.Rocknroll-hoj.
...och ljudet, utseendet...![]()
Om du inte skall ha en plastraket så är mitt tips, som tidigare nämnts här att provköra ktm superduke och honda cb1000r. Så gjorde jag och hur det slutade ser ni på min avatar![]()
![]() |
Strängnäs Bike Show den 30/8
Sista lördagen i augusti är... |
![]() |
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna
Under lördagen kördes Mälar... |
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |