Om ni bara orkar....

Swedie skrev:
Spanade in Videosarna ... Det var oxå schyst påminnelse om vad som komma skall :) Massa brum i år!

I med att Camilio o den där Paaaatrik ;) inte är med i Rookie 1000 i år längre, vem är det som kommer ligga i topp i år?
Låt mej gissa...........
































Nej det avstår jag :D
 
Orkade!

Trevlig läsning och inte utan att man blir avundsjuk på "snöiga" Spanien.
Hoppas både kropps- och racedelar fixas med lätthet, för spänningen inför A-torp stiger. Lycka till med ert "SGPP" säsong. (Sätta Gubbarna På Plats). :yoparty
 
Graden av proffsighet hos ett team visar sig alltid genom tränings-, racerapporterna. Tro mig, jag har surfat runt på många förares sidor och vet att det stämmer. Sådant tjänar man sponsorpengar på. Ni ligger mycket bra till.

Hoppas Patrik fortsätter skriva lika genomarbetade rapporter från racen. Kan man hyra honom som historieskrivare till någon av ens egna hysteriska resor och äventyr, tro?
 
Macho Woman skrev:
Graden av proffsighet hos ett team visar sig alltid genom tränings-, racerapporterna. Tro mig, jag har surfat runt på många förares sidor och vet att det stämmer. Sådant tjänar man sponsorpengar på. Ni ligger mycket bra till.

Hoppas Patrik fortsätter skriva lika genomarbetade rapporter från racen. Kan man hyra honom som historieskrivare till någon av ens egna hysteriska resor och äventyr, tro?

Visst kan man det! Fast jag föredrar ju att uppleva dem live i stället.

Sedan har jag en viss föraning om att du själv är den ultimata tolkaren av dina egna hyss! :tummenupp
 
XENOMORF skrev:
Sedan har jag en viss föraning om att du själv är den ultimata tolkaren av dina egna hyss! :tummenupp

Naj! Av någon märklig anledning är det inte allt man kommer ihåg allt som hänt dagen efter, och man behöver då någon som kan rekapitulera händelserna för en, gärna på ett så fördelaktigt sätt som möjligt så att man slipper ångest. :D
 
Macho Woman skrev:
Naj! Av någon märklig anledning är det inte allt man kommer ihåg allt som hänt dagen efter, och man behöver då någon som kan rekapitulera händelserna för en, gärna på ett så fördelaktigt sätt som möjligt så att man slipper ångest. :D

Vill du ha det fördelaktigt får du vända dig till en annan resurs..... :fyllisar
 
Macho Woman skrev:
Naj! Av någon märklig anledning är det inte allt man kommer ihåg allt som hänt dagen efter, och man behöver då någon som kan rekapitulera händelserna för en, gärna på ett så fördelaktigt sätt som möjligt så att man slipper ångest. :D
Jag kan berätta hur du beter dig på nätterna i depåtälten :tuttar
 
Swedie skrev:
Spanade in Videosarna ... Det var oxå schyst påminnelse om vad som komma skall :) Massa brum i år!

I med att Camilio o den där Paaaatrik ;) inte är med i Rookie 1000 i år längre, vem är det som kommer ligga i topp i år?

Skulle nästan kunna sätta en tjuga på Johno denna säsongen....
 
Ja Ja Ja Ja Ja ......!

JAG fick mig ett gött skratt när jag läste om våra bravader,så jag skrattade av ett revben till !!!! aj aj aj aj !!! :tummenupp :tummenupp
 
Väldigt roligt skrivet. :tummenupp
Dessutom har han ju rätt norrbaggen - ni kör ju inga riktiga Superbikes. :tungan
 
Jörgen och Jonas " biceps" kommer köra skiten ur er denna sesång som Jörgen gjorde förra året!! men Lycka till !

Mvh Matte
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top