Om ni bara orkar....

Swedie skrev:
Spanade in Videosarna ... Det var oxå schyst påminnelse om vad som komma skall :) Massa brum i år!

I med att Camilio o den där Paaaatrik ;) inte är med i Rookie 1000 i år längre, vem är det som kommer ligga i topp i år?
Låt mej gissa...........

Nej det avstår jag :D

Orkade!

Trevlig läsning och inte utan att man blir avundsjuk på "snöiga" Spanien.
Hoppas både kropps- och racedelar fixas med lätthet, för spänningen inför A-torp stiger. Lycka till med ert "SGPP" säsong. (Sätta Gubbarna På Plats). :yoparty

Graden av proffsighet hos ett team visar sig alltid genom tränings-, racerapporterna. Tro mig, jag har surfat runt på många förares sidor och vet att det stämmer. Sådant tjänar man sponsorpengar på. Ni ligger mycket bra till.

Hoppas Patrik fortsätter skriva lika genomarbetade rapporter från racen. Kan man hyra honom som historieskrivare till någon av ens egna hysteriska resor och äventyr, tro?

Macho Woman skrev:
Graden av proffsighet hos ett team visar sig alltid genom tränings-, racerapporterna. Tro mig, jag har surfat runt på många förares sidor och vet att det stämmer. Sådant tjänar man sponsorpengar på. Ni ligger mycket bra till.

Hoppas Patrik fortsätter skriva lika genomarbetade rapporter från racen. Kan man hyra honom som historieskrivare till någon av ens egna hysteriska resor och äventyr, tro?

Visst kan man det! Fast jag föredrar ju att uppleva dem live i stället.

Sedan har jag en viss föraning om att du själv är den ultimata tolkaren av dina egna hyss! :tummenupp

XENOMORF skrev:
Sedan har jag en viss föraning om att du själv är den ultimata tolkaren av dina egna hyss! :tummenupp

Naj! Av någon märklig anledning är det inte allt man kommer ihåg allt som hänt dagen efter, och man behöver då någon som kan rekapitulera händelserna för en, gärna på ett så fördelaktigt sätt som möjligt så att man slipper ångest. :D

Macho Woman skrev:
Naj! Av någon märklig anledning är det inte allt man kommer ihåg allt som hänt dagen efter, och man behöver då någon som kan rekapitulera händelserna för en, gärna på ett så fördelaktigt sätt som möjligt så att man slipper ångest. :D

Vill du ha det fördelaktigt får du vända dig till en annan resurs..... :fyllisar

Macho Woman skrev:
Jag kan berätta hur du beter dig på nätterna i depåtälten :tuttar

Swedie skrev:
Spanade in Videosarna ... Det var oxå schyst påminnelse om vad som komma skall :) Massa brum i år!

I med att Camilio o den där Paaaatrik ;) inte är med i Rookie 1000 i år längre, vem är det som kommer ligga i topp i år?

Skulle nästan kunna sätta en tjuga på Johno denna säsongen....

Ja Ja Ja Ja Ja ......!

JAG fick mig ett gött skratt när jag läste om våra bravader,så jag skrattade av ett revben till !!!! aj aj aj aj !!! :tummenupp :tummenupp

Väldigt roligt skrivet. :tummenupp
Dessutom har han ju rätt norrbaggen - ni kör ju inga riktiga Superbikes. :tungan

Jörgen och Jonas " biceps" kommer köra skiten ur er denna sesång som Jörgen gjorde förra året!! men Lycka till !

Mvh Matte

Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...