Om ni bara hade en månad kvar att leva... vad skulle ni göra?

• Thread starter Thread starter Mcbrud
  • Start date Start date
Efterssom jag älskar livet skulle jag låna upp så mycket pengar över hela världen till ett jättelikt projekt, där jag själv stod som enda garanten. Sen skulle jag helt enkelt köpa Nurburgring, hela komplexet. Skänka hela fanstyget till SH . Låta alla bo och köra gratis där nere, när som helst. själv skulle jag prov alla fordon på 2,3 ,4 hjul som bara går att köra där. Se till att alla mina nära och kära skulle vara ekonomiskt oberoende resten av deras liv.
Sen skulle jag se till att jag fick den bästa sjukvården som skulle se till att jag levde så länge det bara var möjligt, för att just kunna leva livet, umgås, älska och ha kul med allt som är värt att leva livet för.

Sen om man fick välja just när man avlider så skulle jag just göra det i den mest fantastiska orgasmen som bara var möjligt:yoparty

Jag hade knullat tills kuken ramla av!!

Har läst allas olika idéer om vad de skulle göra, själv så tror jag att man i praktiken nog skulle ägna sin tid att sörja för sin familj och dess framtid efter man kilat vidare:tummenupp

En sak som jag nog ändå skulle ta mig för att göra är att åka till Ryssland för att ta en tur med en MIG upp till stratossfären, prova på att spaka en sådan kärra vill man ha gjort före man lämnar in(tror inte det finns något som slår den upplevelsen för "rimliga" pengar).

Mrs. Laphroaig skrev:
2458874 ja detta var ju en rolig tråd...
har lurat döden två gånger och kämpar nu för att lura den en tredje.. tack för att du påminner mig.

ok...?

Jag vet inte vad jag skulle gjort.

Last edited:
Supit och knullat hämningslöst. Bränt alla pengar jag har.

Försökt ta på mig att utföra ett superhögriskfyllt kontraktsmord (måste vara någon ond jävel som förtjänar det) så min familj får ett par miljoner.
Kan inte bara slösa bort vetskapen om att man ändå ska dö.

Skulle resa överallt och olla alla stora monument. Det präktigaste jag ollat är för tillfället detta
berlin-saeule.jpg

Vart en jävla massa trappor.

Mcbrud skrev:
2458861 som rubriken lyder?
Ni får reda på att ni lider av en dödlig sjukdom och har endast en månad kvar att leva, vad skulle ni göra under eran sista levnadstid?
Pengar, kändisar och allt sådant är inget hinder! Fram för fantasin!!

Knu**a och köra hoj :)

En sak som jag inte skulle göra är att umgås med "nära & kära" - måste vara skitkasst att hela tiden tänka på vad som komma skall.

Skulle dragit iväg utomlands och haft en hel massa sex och därimellan hoppat lite bungy samt gjort några fler fallskärmshopp. Det klår fanemej det mesta. Som avslut hade jag satt mig på hojen och bränt in i en bergvägg utan hjälm..

Nyheter
Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt

Lördagen den 15 augusti gen...

Mälaren Runt fyller 40 år