Gabor
Guest
Efterssom jag älskar livet skulle jag låna upp så mycket pengar över hela världen till ett jättelikt projekt, där jag själv stod som enda garanten. Sen skulle jag helt enkelt köpa Nurburgring, hela komplexet. Skänka hela fanstyget till SH . Låta alla bo och köra gratis där nere, när som helst. själv skulle jag prov alla fordon på 2,3 ,4 hjul som bara går att köra där. Se till att alla mina nära och kära skulle vara ekonomiskt oberoende resten av deras liv.
Sen skulle jag se till att jag fick den bästa sjukvården som skulle se till att jag levde så länge det bara var möjligt, för att just kunna leva livet, umgås, älska och ha kul med allt som är värt att leva livet för.
Sen om man fick välja just när man avlider så skulle jag just göra det i den mest fantastiska orgasmen som bara var möjligt
Sen skulle jag se till att jag fick den bästa sjukvården som skulle se till att jag levde så länge det bara var möjligt, för att just kunna leva livet, umgås, älska och ha kul med allt som är värt att leva livet för.
Sen om man fick välja just när man avlider så skulle jag just göra det i den mest fantastiska orgasmen som bara var möjligt