Torkel
Tvåtakt, dubbelt så bra!
...så kan man göra som Liam i den här tråden, sälja allt man äger och sätta sig på ett plan till Spanien! Varning för mängder av drägelbilder från olika försäsongstester!
Liam's Wild Ride
Liam's Wild Ride
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Pålle skrev:Torkel den jäkla idioten skickade denna till mig precis innan jag skulle ut och motionera. I tre(3!) timmar satt jag och läste, alla 53 sidor som det var då. Inte bara fotar han en massa roligt, han skriver dessutom väldigt roande, även om det handlar om något helt annat...
/Joakim
Edit: Nej, jag har inget liv.
Swedie skrev:Man blir ju lite avis på sånt där !! Jag kan lägga upp en bild-tråd om min närvaro i GP-depån där jag fick se M1-prylar på nära håll (toni elias box).
Firefly skrev:Varför vågar man inte göra nåt sånt själv.
Pålle skrev:VM-depåer ger ståhud.... Joakim
fick bilder i huvet, vilket jobb.... ngt som man kan drömma om..oscar skrev:Ord!
Stod utanför Haydens box på Assen och studerade arbetet där en japs stod i förkläde och mekade växellåda. Han rullade sedan ut hojen utanför boxen och fick hjälp av två andra mekar att starta den. Ljuv musik såklart och den stod han och lyssnade på i säkert 5 minuter innan han började vrida lite på rullen i ett, vad det verkade som, väldigt bestämt mönster. Efter ytterligare 10 minuter hoppade han upp på hojen, gav lite gas och började sen trampa i växlarna. Det enda man hörde, utöver motorporrljudet, var att det rasslade till i kedjan när nästa växel kom i! Efteråt rullade han in knarren i boxen igen, kliade sig lite i huvudet och började småpilla med nästa grej! Man kan ju ha ett sämre liv...

|
|
KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design
Efter flera decennier tills... |
|
|
Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni
Retro möter racing – Ducati... |
|
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026
Voge DS 800 X Rally är en n... |
|
|
|
Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik
Harley-Davidson fortsätter ... |
|
|
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?
KTM:s mellanklassraket får ... |
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife