Om Ca: 1 månad levereras skönheten!!!

Gratulerar :tummenupp Har funderat ett tag på om man skulle sälja bågarna man har och hosta upp lite mer stålar och köpa något liknande. Någon som vet hurdan kvaliten är :confused:

Mv

Grattis till en snygg hoj. Hoppas du valde en snygg färgsättning, dvs SVART!!

3_1_2_1058287783

Pappa betalar va? Tyvärr är jag bara avundsjuk, hojen ser helläcker ut. Till skillnad från Ducati ser den inte ut att ha skruvats ihop på närmsta cykelvekstad (vet att det finns en separat smutskastartråd för Ducati). Effekt finns ju i hojen så det räcker, vad ligger vikten på?

MV-Agusta fixar ju ramar och motorer till Husqvarna.....
:tungan :tuttar

Hur står de sig mot Ducati, Aprilia och japsarna? Har den uppdaterats sedan den kom, det var väl några år sedan?

Grattis till en av få hojar man inte överväger att byta avgassystem på. :D :tummenupp

Last edited:
von reisen skrev:
Pappa betalar va? Tyvärr är jag bara avundsjuk, hojen ser helläcker ut. Till skillnad från Ducati ser den inte ut att ha skruvats ihop på närmsta cykelvekstad (vet att det finns en separat smutskastartråd för Ducati). Effekt finns ju i hojen så det räcker, vad ligger vikten på?

nej jag betalar som sagt allt själv..!

vikten landar strax under 200 kg och det är helt ok för mig..:)

Ninjaboy skrev:
Hur står de sig mot Ducati, Aprilia och japsarna? Har den uppdaterats sedan den kom, det var väl några år sedan?

Grattis till en av få hojar man inte överväger att byta avgassystem på. :D :tummenupp

hmmm vet inte riktigt hur dom står sig mot övriga märken(har inte sett nått seriöst test) men prestanda finns det så det räcker iaf..

hehe nej avgassystemet behåller jag, iaf tills jag har råd att köpa effektsystemet(16000:-) :Bugar

Grattis till köpet!

Då en annan går i Italienska hojköpartankar med så måste jag ju fråga en tråkig, men inte helt oviktig fråga:
Hur gör man med service på en MV? Finns det verkstäder som är godkända MV-verkstäder eller vad?

/PG

PeGe skrev:
Grattis till köpet!

Då en annan går i Italienska hojköpartankar med så måste jag ju fråga en tråkig, men inte helt oviktig fråga:
Hur gör man med service på en MV? Finns det verkstäder som är godkända MV-verkstäder eller vad?

/PG

tackar så mycket.. du gör helt rätt i att fundera på italienska hojar..=) om det finns speciella mv agusta verkstäder är jag osäker på men service på min ska utföras på Mc kompaniet i väring! dom har servat MV förut.. en av delägarnen hade en MV förut och det var inga problem med servicen..

men supermorors som är generalagent styr lätt upp servicen.. bara att kika med dom..! lycka till!

Weehaa! Coolt, nu får jag se en MV Augusta upclose här i Skövde! Senast jag såg en var i Oslo för två år sedan.

Ser du någon som hoppar och vinkar och ser allmänt tok ut när du kör förbi Skövde centrum så är det jag :tungan

Grattis till en mycket annorlunda hoj!

Jokela skrev:
Weehaa! Coolt, nu får jag se en MV Augusta upclose här i Skövde! Senast jag såg en var i Oslo för två år sedan.

Ser du någon som hoppar och vinkar och ser allmänt tok ut när du kör förbi Skövde centrum så är det jag :tungan

Grattis till en mycket annorlunda hoj!

ja det kan du ge dig på att du får..=) kommer väl ta ett och annat varv i stan..=) så håll koll i sommar!!

hehe ok jag ska hålla utkik efter nån sån då!!

:5sure Jag har försökt att lära mig att inte vara avundsjuk, men nu går det inte längre.

Tjoffe skrev:
Vafan e det för fel på retta? :mad:

Förövrigt e F4an skitful :rolleyes:

Allvarligt talat är MVn otroligt läcker! Hoppas du blir lika nöjd med den som den är snygg :)

Sa aldrig att det var nått fel på en retta ;) Det är ju en erkänt bra & elak hoj!

Ser gärna att fler väljer att åka MV Augusta att vila ögonen på istället för R1 då dom ju är väldigt vanliga.

Hur många MV Augusta har du sett parkerade eller mött på vägen i år? I mitt fall noll.

Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul