Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Åh! Just denna har jag som skärmbakgrund!Ballen skrev:Grattis till en snygg hoj. Hoppas du valde en snygg färgsättning, dvs SVART!!
*** Bild ej med ***
von reisen skrev:Pappa betalar va? Tyvärr är jag bara avundsjuk, hojen ser helläcker ut. Till skillnad från Ducati ser den inte ut att ha skruvats ihop på närmsta cykelvekstad (vet att det finns en separat smutskastartråd för Ducati). Effekt finns ju i hojen så det räcker, vad ligger vikten på?
Ninjaboy skrev:Hur står de sig mot Ducati, Aprilia och japsarna? Har den uppdaterats sedan den kom, det var väl några år sedan?
Grattis till en av få hojar man inte överväger att byta avgassystem på.![]()
![]()
PeGe skrev:Grattis till köpet!
Då en annan går i Italienska hojköpartankar med så måste jag ju fråga en tråkig, men inte helt oviktig fråga:
Hur gör man med service på en MV? Finns det verkstäder som är godkända MV-verkstäder eller vad?
/PG
yonsson skrev:Hur fan har du råd?
Jokela skrev:Weehaa! Coolt, nu får jag se en MV Augusta upclose här i Skövde! Senast jag såg en var i Oslo för två år sedan.
Ser du någon som hoppar och vinkar och ser allmänt tok ut när du kör förbi Skövde centrum så är det jag![]()
Grattis till en mycket annorlunda hoj!
Firefly skrev:Rackarns läcker båge...
pageer skrev:Jag har försökt att lära mig att inte vara avundsjuk, men nu går det inte längre.
Tjoffe skrev:Vafan e det för fel på retta?![]()
Förövrigt e F4an skitful
Allvarligt talat är MVn otroligt läcker! Hoppas du blir lika nöjd med den som den är snygg![]()
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |
|