Om att vara nummer tre, eller sex

Så jävla klockrent :)

Så är det, så får det vara :)

Hästtjejer brukar dock vara skapligt snygga och ha lite jävlaranamma i sig :)

Häst tjej, sto heter det väl?

Men tidelag är förbjudet numera, så du skall nog inte vara så öppen med det.:D

Hästjejer har man ju varit på annars.

Som nån sa så är det klockrent för mig utom Boeingen,,utom när traktor ska köras då är hon totalt okunnig trots att jag tränat henne i snart 25år
Men det har sina fördelar också..hyffsat tränad kropp och man får ganska fria händer till hoj

:( :gnissla Så då är man alltså ingen riktigt hästtjej trots allt! :va Har haft tre egna hästar, och hållit på med ridning längre än de flesta här är gamla, så är jag ändå ingen hästtjej... :3freak

Självklart kommer maken före allt vad fyrfotingar heter. Barnen kommer att flytta hemifrån en dag. Men maken hoppas jag att få behålla. :) :krama

Eller är det livserfarenhet? Att man uppskattar en bra kille? :yoparty Hästar dör och hästar säljs, men en bra kille har man för livet. :tummenupp
Skit samma. Med en egen hoj så kan jag nog leva med att jag inte klarar kriterierna för en 'hästtjej'. :lol

Vad är felet? Jag är hellre nummer 2 än är tvungen att sitta ihop konstant.

Haha, far har alltid varnat mig för hästtjejer för att de kostar så jävla mycket pengar. :D
Jag tycker det verkar vara perfekt. Nån man kan sova med, knulla med lite då och då och sen så slipper man allt annat socialt trams.

Haha så är det. Men, jag tycker det är skönt. Har alltid dragits till hästtjejer. Hon jag typ är tillsammans med nu har 2 och hon tävlar så fort det blir helg. Asbra. Massa tid för att köra hoj, vi tröttnar aldrig på varandra mm.

Exet hade inga intressen och hon kvävde mig genom att förvänta sig att vi slulle tillbringa varje ledig sekund tillsammans :eek:

Haha, den var bra. Det ligger en del sanning i det han skriver.

Min erfarenhet säger dock att det kan komma att bli en massa gnäll även från dessa damer. Eller säger man gnägg när det är hästcheyer?:va

Ett ex tyckte inte om att jag körde hoj. Det var alldeles för farligt och usch vad det luktade.
Jag tog fram hennes ridstövlar och gav dem till henne tillsammans med olycksstatistiken över fälttävlan med hästar.

Det var inte poppis kan jag ju säga:D

Vad gnäller han om?
Han verkar inte alls förstå värdet i egna intressen och "egentid"

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...